دانلود کتاب صوتی هنر جنگ با صدای رامین صیامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر جنگ اثر سان تزو

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر جنگ

معرفی کتاب صوتی هنر جنگ

کتاب صوتی هنر جنگ نوشتهٔ سان تزو و ترجمهٔ فریده سلیمانی است. رامین صیامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر جنگ

یک جنگجوی ماهر چگونه همیشه پیروز است؟ کتاب صوتی هنر جنگ نوشتهٔ سان تزو در ۱۳ فصل درمورد جنگ سخن گفته است؛ جنگی که ممکن است در دفتر کارتان یا بین ارتش دو کشور رخ دهد. این کتاب صوتی درمورد نکات ضروری پیروزی، تغییر موقعیت تاکتیکی، مانوردادن و بسیاری موارد دیگر توضیحات مفیدی ارائه داده است. رهبریِ یک ارتش اصلاً کار آسانی نیست و مسئولیت‌های سنگینی را برای رهبر به‌دنبال دارد. هر اتفاقی که برای ارتش بیفتد، اعم از عقب‌نشینی، فرار سربازان، تلف‌شدن بیهودهٔ افراد یا تضعیف روحیه، همگی بر عهدهٔ فرمانده است. همیشه لازم نیست با سختی و مشقت فراوان و کشته‌شدن تعداد بسیاری از سربازان در جنگ پیروز شد؛ بلکه با تدبیر و هوشمندی امکان رقم‌زدن نتیجهٔ مبارزه به نفع خود وجود دارد. با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزیم که چگونه از منابع کشور، موقعیت‌های جغرافیایی، حیوانات و حتی مسیر جریان آب برای پیروزشدن بهره بگیریم. سون تزو در کتاب صوتی هنر جنگ درمورد مسائلی مانند شرایط مناسب برای آغاز یک حمله، انواع زمین نبرد و تفاوتی که در شرایط جنگ ایجاد می‌کنند، نحوهٔ استفاده از جاسوس، انواع آرایش نظامی و لزوم ایجاد تنوع در تاکتیک‌های نبرد صحبت کرده است. او کوشیده تا لزوم شناسایی نقاط ضعف و قدرت دشمن و ارتش خودی را به ما نشان بدهد.

کتاب صوتی هنر جنگ را يکی از کهن‌ترين رساله‌های معروف تاريخ در حوزۀ نبرد دانسته‌اند. اين کتاب به مدت ۲۰۰۰ سال در کشور چین مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ تا اينکه روزی فرانسوی‌ها آن را همراه خود به غرب بردند. گفته شده است که ناپلئون بناپارت، امپراتور فرانسه در فتح اروپا از آن استفاده کرده است. آمريکايی‌ها برای پیروزی در جنگ جهانی دوم از آن بهره بردند این اثر صوتی دربارۀ هنر رزم و جنگاوری که از چین باستان به جا مانده است، اما مطالبش آنقدر دقیق هستند که امروز نیز کاربرد داشته باشند. این اثر يکی از منابع عالی برای افرادی است که در دنیای تجارت فعالیت می‌کنند؛ در واقع استراتژی‌های آن را می‌توان هم در دنیای سیاست و هم تجارت به کار برد.

شنیدن کتاب صوتی هنر جنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد جنگ و پیروزی در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هنر جنگ

«۱. سان تزو می‌گوید: در جنگ فرمانده دستوراتش را از حاکم می‌گیرد. سپاهش را گرد هم می‌آورد و نیروهایش را متمرکز می‌کند.

۲. وقتی در سرزمینی دشوار هستید، اردو نزنید. در سرزمینی که جاده‌های مرتفع یکدیگر را قطع می‌کنند با متحدان خود دست به دست هم دهید. در مکان‌های دورافتاده و خطرناک معطل نکنید. در مکان‌های محصور، به تدابیر جنگی روی آورید. در جایی که ناامید شده‌اید، مبارزه کنید.

۳. جاده‌هایی هستند که نباید از آن‌جا عبور کرد. ارتش‌هایی هستند که نباید به آن‌ها حمله کرد. شهرهایی هستند که نباید محاصره شوند. مکان‌هایی هستند که نباید بر سر آن‌ها نزاع کرد. دستوراتی از فرمانروا هست که نباید از آن‌ها اطاعت کرد.

۴. فرمانده‌ای که از مزیت‌های تاکتیک‌های مختلف آگاهی داشته باشد، می‌داند چطور نیروهایش را کنترل کند.

۵. فرمانده‌ای که آگاهی نداشته باشد، حتی اگر با موقعیت کشور به‌خوبی آشنا باشد، باز هم نمی‌تواند تکنیک‌هایش را پیاده کند.

۶. بنابراین کسی که در حال آموختن جنگ است، اگر با هنر جنگ و انواع طرح و نقشه بیگانه باشد، حتی اگر با پنج مزیت جنگ آشنا باشد، نمی‌تواند به بهترین نحو از قوایش استفاده کند.»

نظرات کاربران

Mr.karar
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

یکی از کتاب‌های جنگ که می‌توان آن را در جاهای مختلف زندگی و کار و کاسبی تجارت به کار برد. از آن میتوانید رقیب کاری یا عشقی را بشناسید و با آن بجنگید

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۵۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۱۵۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۳۰%
تومان