دانلود کتاب صوتی کتابماه روان شناسی مدیریت (شماره اول) با صدای الیاس گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کتابماه روان شناسی مدیریت (شماره اول)

کتاب صوتی کتابماه روان شناسی مدیریت (شماره اول) نوشتهٔ علی شمیسا و فرشاد نجفی پور است. الیاس گرجی و مبینا فلاح زاده و سیامک صانعی و نیروانا نوذرپور و بهمن یحیی زاده و امین پاشا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و نشر روانشناسی جامعه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کتابماه روان شناسی مدیریت (شماره اول)

فرشاد نجفی پور در کتاب صوتی کتابماه روان شناسی مدیریت (شماره اول) با نگارش و گردآوری و ترجمهٔ تعدادی از به‌روزترین مقاله‌های علمی و تخصصی به‌سردبیری علی شمیسا، به مدیران و مشاوران و روان‌‎شناسان در درک بهتر مسائل میان‌رشته‌ای مدیریت و روان‌شناسی کمک کرده است. روان‌شناسی صنعتی یا سازمانی، شاخه‌ای از روان‌شناسی است که می‌توان ادعا کرد امروزه هر شرکت و سازمان بزرگ و موفقی، بدون توجه به مباحث مطرح‌شده در آن قادر نبود به چنین مرحله‌ای دست پیدا کند. محتوای این شاخه از علم، به‌نوعی میان رشته‌های مدیریت و روان‌شناسی مشترک بوده و در واقع محل تلاقی این دو رشتهٔ علمی با یکدیگر است. فرشاد نجفی را می‌توان از جمله افرادی به شمار آورد که متوجه اهمیت این حوزه شده و تلاش کرده به‌روزترین مباحث آن را وارد فضای آکادمیک و حرفه‌ای ایران کند. او در یکی از مقالات این کتاب صوتی، دربارهٔ پیش‌داوری‌های پنهان کارمندان در محل کار و تأثیر این امر بر میزان کارایی آن‌ها صحبت کرده است. این نویسنده از کارمند جوان و کم‌سابقه‌ای نمونه آورده است که به‌تازگی وارد یک محیط کاری شده و با مشاهده‌ٔ چند برخورد عادی، در ذهن خود به نتایجی می‌رسد که مبتنی بر واقعیت نیست؛ برای مثال او یک روز سر کار می‌آید و می‌بیند که به جلسهٔ آن روز دعوت نشده؛ ناگهان به یاد می‌آورد که روز قبل هم یکی از مسئولیت‌های او را به همکار دیگری سپرده بودند. این موارد در ذهن این کارمند، پیش‌داوری‌هایی را ایجاد می‌کنند که کارایی و بهره‌وری کاری او را نیز به‌شکل چشم‌گیری کاهش خواهد داد. این مقاله هشدار داده است که چنین پیش‌داوری‌هایی به‌شدت فراگیر و مسری است و می‌تواند تمام کارکنان یک سازمان را درگیر خود کند؛ به همین ترتیب هر کدام از مقالات کتاب صوتی حاضر، ابزار مفید و کارآمدی را در اختیار مدیران قرار داده تا فضای کاری و کارمندان خود را تحت‌سلطهٔ کامل خود نگه دارند و کوچک‌ترین جزئیات ممکن را نیز مدیریت کنند.

شنیدن کتاب صوتی کتابماه روان شناسی مدیریت (شماره اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کتابماه روان شناسی مدیریت (شماره اول)

«نویسنده‌ای وقتی می‌خواست کتاب جدیدی بنویسد، بیشتر وقتش را صرف نوشتن در مورد کتاب جدیدش، توی شبکه‌های اجتماعی کرد و نظر دنبال‌کننده‌هایش در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر از انجام خود کار برایش مهم بود و در نتیجه، پیشرفت زیادی در نوشتن خود کتاب، تا وقتی که متوجه این مسئله شد، نداشت.

وقتی که پیشرفت قابل توجهی می‌کنیم: وقتی که موفقیتی به دست می‌آوریم، ایگو به‌جای اینکه به چگونگی حاصل شدن این موفقیت فکر کند، تمایل دارد که بیش از حد به خودش مغرور بشود و فکر کند از این به بعد دست به هر کاری بزند، موفق می‌شود. این نگرش می‌تواند منجر به شکست‌های بزرگ بعد از یک پیروزی بشود.

وقتی که شکست می‌خوریم: در این مواقع، ایگو تمام تلاشش را برای حفظ وجهه و طفره رفتن از قبول مسئولیت انجام می‌دهد و در نتیجه به مسیری که ما را به آنجا رسانده توجهی نمی‌کنیم و این‌طوری کار خراب‌تر می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۹۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۵۰۰
۳۹,۷۵۰
۵۰%
تومان