دانلود کتاب صوتی مردان بدون زن با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مردان بدون زن اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی مردان بدون زن

معرفی کتاب صوتی مردان بدون زن

کتاب صوتی مردان بدون زن نوشتهٔ هاروکی موراکامی و ترجمهٔ نیلوفر شریفی و با صدای مهیار ستاری و سبحان اکرامی و حجت اله یوسفی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مردان بدون زن

مردان بدون زن نوشتهٔ هاروکی موراکامی داستان شکست انسان معاصر است در برابر ارزش‌های زندگی. موراکامی با نگاه عمیق خود، روایت را به اعماق می‌برد و در پی یافتن دریچه‌ای است برای نظام‌مند ساختن جهانی که می‌آفریند و این فرآیند انتقادی ریشه در تعاملات انسانی دارد.

موراکامی از آن دست نویسندگانی است که با رفتار ساده در زبان، توانسته از فراز روایت‌های خود به درجه‌ای از نویسندگی برسد که امروز در بین مخاطبان فارسی زبان او را به نویسنده‌ای محبوب بدل ساخته است. موراکامی در آفریده‌های خود با تخیل و نگاه رازآلود و ایجاد موقعیت‌های طنز و گفتمان دیالکتیکی درصدد ایجاد فضای سورئال است.

کتاب مردان بدون زن داستان زندگی سه مرد است که در مواجهه با زنان زندگی خود با ماجراهای متفاوتی روبه‌رو می‌شوند.

انتشارات مروارید با ترجمه نیلوفر شریفی کتاب را به چاپ رسانیده و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای گویندگان مهیار ستاری، سبحان اکرامی و حجت یوسفی کتاب را گویا کرده است. هر فصل کتاب را با صدای متفاوتی خواهید شنید.

شنیدن کتاب صوتی مردان بدون زن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران آثار هاروکی موراکامی پیشنهاد می‌کنیم.


معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

کاربر 1474891
۱۴۰۲/۱۲/۲۲

ابن مجموعه داستانهای کوتاه از مردانی است به نحوی از عشق زندگی خود جدا میشوند و اتفاقهایی که بعدا برای هر کدام می افتد. داستانها اگر چه مستقل هستند اما به نحوی به هم مربوط میشوند. این کتاب برای یک

- بیشتر

زمان

۳ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۷۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان