دانلود کتاب صوتی اثر لاته با صدای آرمان غفاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر لاته اثر دیوید باخ

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر لاته

نویسنده:دیوید باخ
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اثر لاته

کتاب صوتی اثر لاته نوشتهٔ دیوید باخ و ترجمهٔ ملیکا معمر و با صدای آرمان غفاریان است و هورمزد آن را منتشر کرده است. کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا برای ثروتمند زندگی کردن به ثروت نیازی نداریم.

درباره کتاب صوتی اثر لاته

بی‌شک مأنوس‌ترین تعریف در زبان فارسی در وصف روح این اثر شگفت‌انگیز دیوید باخ همین مثل است. کتاب اثر لاته با داستان روان و دقیقی که روحمان را با لطافت‌های زیرکانه و ظریفش لمس می‌کند حقایق ساده را بسیار مؤثرتر و باورپذیرتر پیش‌رومان می‌آورد؛ حقایقی که شاید از فرط سادگی تاکنون از آن‌ها غافل مانده‌ایم.

فاکتور لاته تعریفی است که دیوید باخ برای مخارج غیرضروری کوچکی درنظر گرفته که تأثیر شگفت‌انگیزش بر افزایش سرمایه و دارایی ما اغلب از چشم خودمان به‌راحتی دور می‌ماند.

باخ در بستر داستان زندگی زوئی -دختری جوان که استقلال مالی و موقعیت شغلی‌اش مطلوب خیلی از ماست- روزمرگی‌ها، تلاش‌ها، آرزوها، ناامیدی‌ها و قصه‌های او ما را با قدم‌های کوچکی آشنا می‌کند که زندگی کاراکتر اصلی داستان و به تبع آن، زندگی مالی ما را در مسیر موفقیت و پیشرفتی رؤیایی متحول می‌کند.

جز نکات کلیدی راهگشا در مسیر ثروت‌اندوزی و استقلال مالی، بی‌شک شما هم چون من چنان درگیر داستان احساسی زوئی خواهید شد که بی‌اختیار با او خواهید خندید، خواهید گریست و طعم دلچسب موفقیت را حس خواهید کرد.

در ستایش از دیوید باخ و کتاب اثر لاته او:

«داستانی تأثیرگذار پر از لحظات غافلگیرکننده و خاص. اثر لاته علاوه‌بر تحول نگرشتان به زندگی مالی، هم سرگرمتان می‌کند و هم شگفت‌زده».

-مایکل هیات، نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش پلتفورم و بهترین سال عمرتان از نگاه نیویورک تایمز

«باخ و مان در این کتاب در قالب داستانی سرگرم‌کننده و آموزنده کلاس پیشرفتهٔ اصول مدیریت مالی شخصی و آزادی مالی را برگزار می‌کنند. اثر لاته جواهری ارزشمند است!»

-باب راس، نویسندهٔ کتاب پرفروش قدرت سکوت از نگاه نیویورک تایمز

«باخ و مان با مهارت تمام یکی از عمیق‌ترین رازها و ژرف‌ترین حقایق زندگی را به‌خوبی به تصویر کشیده‌اند؛ در کتاب خواهید دید که چطور یک زندگی پربار و به تعبیر این دو نویسنده لبریز از ‘عمیق‌ترین و حقیقی‌ترین شادی‌های زندگی’ برای همه‌مان در هر شرایطی ممکن و دست‌یافتنی است. خواندن این کتاب را اکیداً توصیه می‌کنم!»

-سالی هلگسن، یکی از نویسندگان کتاب زنان چگونه بالا می‌روند و نویسنده کتاب مزایای زن بودن

«عاشق این کتاب شدم! در یک ساعتِ لذت‌بخش مطالعهٔ این کتاب یاد می‌گیرید که تغییرات ساده و کوچک در زندگی‌تان چگونه سبب تحول چشمگیر در زندگی مالی آینده‌تان می‌شود. تأثیر اثر لاته فرامرزی و فراجهانی است».

-دارن هاردی، نویسندهٔ کتاب پرفروش اثر مرکب و سردبیر و مدیرمسئول سابق مجلهٔ موفقیت

«کتابی فوق‌العاده برای نسل هزاره! که به شما یادآوری می کند چطور تغییرات بسیار کوچک در سبک زندگی می تواند موفقیت مالی شما در آینده را رقم بزند».

-جسیکا مورهاوس، بنیان‌گذار برنامهٔ دورهمی سرمایه‌های نسل هزاره و مجری پادکست مومانی 

«کتاب کوچکی که با قلم صادقانه و خردمندانهٔ دیوید باخ در انتقال مفاهیم آن به ساده‌ترین روش ممکن، نویسنده‌اش را محبوب میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا کرده است. این کتاب زندگی‌تان را متحول می‌کند. همین الان آن را بردارید، بخوانید و به آن عمل کنید (باور کنید از آنچه تصورش را می کنید آسانتر است). خواهید دید که آزادی اقتصادی و قدرت مالی چقدر بهتان نزدیک است!»

-دن سالیوان، مربی برنامه‌ریزی‌های استراتژیک

«کتابی خارق‌العاده، سرگرم‌کننده، درگیرکننده و بسیار الهام‌بخش! چنان غرق داستان جذابش می‌شوید که فراموش می‌کنید درحال یادگیری درس‌های مهم زندگی از خبره‌ترین اساتید این حوزه‌اید».

-باب برگ، از نویسندگان کتاب پرفروش بخشنده 

«اثر لاته در کمتر از یک ساعت کاری می‌کند که کنترل زندگی و شرایط مالی‌تان را به‌دست گیرید. فرقی نمی‌کند کسب‌وکارتان را تازه شروع کرده باشید یا کارمندی معمولی در سمتی معمولی باشید، غرق بدهی باشید، یا آرزوی داشتن زندگی رؤیایی‌تان را در سر بپروانید؛ اثر لاته بهتان کمک می‌کند به آزادی، موفقیت و امنیت مالی مورد نیازتان دست یابید».

-جو پولیش، بنیان‌گذار شبکۀجینیوس و شبکهٔ جینیوس ایکس و رئیس شرکت بازاریابی پیرانها

«از وقتی برای اولین‌بار در اوایل سی‌سالگی‌ام با اثر لاتهٔ دیوید باخ آشنا شدم و راهکار ‘اول به خودت برس’ او را در زندگی به کار بستم، خودم و همسرم هردو قدم‌های مالی بزرگی روبه‌جلو برداشته‌ایم. حالا میلیونر شده‌ایم، همسرم در خانه می‌ماند و وقتش را صرف تربیت و رسیدگی به فرزندانمان می‌کند و من هم از شغل کسل‌کننده‌ای که در آن مشغول بودم استعفا داده‌ام و به‌دنبال رؤیاهایم در تجارت رفته‌ام».

-فیلیپ «پی تی» تیلور، بنیان‌گذار فین‌کان و پی‌تی مانی

«نگاه و رویکرد دیوید باخ به برنامه‌ریزی مالی شخصی الهام‌بخش یک نسل است. شاید برای بسیاری از ذهن‌های خلاق و عملگرا زندگی مرفه دور از دسترس باشد، اما راه‌حل‌های ساده و منطقی دیوید به ما این امکان را می‌دهد که همزمان هم رؤیاهایمان را دنبال کنیم و هم آیندهٔ مالی‌مان را پایه‌ریزی کنیم».

-چیس جارویس، مؤسس و مدیرعامل شرکت کریتیو لایو 

شنیدن کتاب صوتی اثر لاته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید باخ

دیوید باخ از سرشناس‌ترین متخصصان حوزهٔ مالی و نویسندهٔ کتاب‌های پرفروشی در همین حوزه در عصر ماست. کتاب‌های او نُه‌بار به‌طور متوالی در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز (که دوبار در صدر لیست، پرفروش‌ترین کتاب، بوده است) و یازده‌بار در جمع کتاب‌های پرفروش و منتخب امریکا قرار گرفته‌اند. کتاب‌های دیوید باخ تاکنون با بیش از هفت میلیون نسخه به نوزده زبان در سرتاسر دنیا منتشر شده است. پرفروش‌ترین کتاب او میلیونر خودکار ۳۱ هفته در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز باقی ماند. او [تاکنون] تنها نویسندهٔ حوزهٔ کسب‌وکار در تاریخ است که چهار کتابش همزمان در لیست پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال، بیزینس ویک و یواس‌ای تودی بوده است.

دیوید طی ۲۰ سال گذشته با کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، سمینارها و حضورش در رسانه زندگی میلیون‌ها نفر را متحول کرده است. او تاکنون بیش از ۱۰۰ بار مهمان شبکهٔ ان‌بی‌سی بوده و برنامه‌های منظمی در شوهای مختلف تلویزیونی داشته است، ازجمله در اپرا وینفری، شبکه‌های ای‌بی‌سی، سی‌بی‌اس، فاکس، سی‌ان‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، یاهو! شبکه وی‌یو، و پی‌بی‌اس.

دیوید همچنین بنیان‌گذار رسانهٔ فینیش ریچ و یکی از شرکای مؤسس شرکت مشاوره‌ای مدیریت مالی AE، از معتبرترین دفاتر مشاوره‌ای سرمایه‌گذاری در امریکا است که با داشتن بیش از شش‌میلیون دلار سرمایه در پلتفرم خود (از دسامبر ۲۰۱۸) به‌سرعت درحال گسترش و رشد است. دیوید در سرتاسر دنیا نشست‌ها و برنامه‌هایی برگزار می‌کند با موضوع: چگونه ثروتمند زندگی کنیم. در اوقات فراغت، تفریح مورد علاقهٔ او اسکی‌کردن به‌همراه پسرهایش و سفر در کنار خانواده است.

درباره جان دیوید مان

جان دیوید مان یکی از نویسندگان کتاب موفق و پرفروش بلندپرواز است که تاکنون نزدیک به یک‌میلیون نسخه از آن به ۲۸ زبان مختلف در دنیا به فروش رسیده و موفق به کسب مدال طلای «جایزهٔ کتاب تجاری آکسیوم» شده است و جایزهٔ مدال همیشه‌سبز «جایزهٔ کتاب زندگی در لحظه» را برای «تأثیر مثبت بر تغییرات جهانی» دریافت کرده است. علاوه‌بر همکاری با باب برگ در نوشتن سری کتاب‌های بلندپرواز، او نویسندهٔ همکار در نگارش سه عنوان از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و چهار عنوان از کتاب‌های پرفروش ملی نیز هست. کتاب او، رهبری را به دست بگیر (که آن را همراه با مشاور اسبق کاخ سفید، بتسی مِیِرز، منتشر کرده) از نگاه تام پیترز عنوان «بهترین کتاب با موضوع رهبری در سال ۲۰۱۱» را به خود اختصاص داد.

جان در دوران نوجوانی و دبیرستان رهبری گروهی از هم‌سن‌وسال‌ها و دوستانش را به‌عهده داشت که هدفشان ارتقای سطح کیفی و موفقیت بیشتر مدرسه‌شان بود.

جان پس از تثبیت موقعیتش در نوازندگی ویولن‌سل و موفقیتش در کسب جوایز ارزنده در آهنگسازی و پیش از ورود به عرصهٔ نویسندگی و نشر، یک شرکت فروش و بازاریابی به ارزش چندمیلیون دلار و متشکل از بیش از صدها هزار نفر تأسیس کرد. تاکنون کتاب‌های او بیش از سه‌میلیون نسخه در نزدیک به ۴۰ زبان مختلف دنیا به فروش رسیده‌اند.

او با آنا گابریل مان ازدواج کرده و خود را خوشبخت‌ترین مرد دنیا می‌داند.

بخشی از کتاب صوتی اثر لاته

«همین که زوئی در طبقه سی‌وسوم از آسانسور پیاده شد، یک روز پرمشغلهٔ کاری مثل دوشنبه‌های دیگر سال برایش آغاز شد. جمعه آخرین مهلت آماده‌سازی شمارهٔ فصل بهار بود و همهٔ کارکنان در دفتر نشریه سخت مشغول کار بودند. کوهی از مطالب، عناوین خبری، بیوگرافی‌ها و شرح عکس‌ها -از دوچرخه‌سواری کوهستان در اکوادور گرفته تا تست شراب در بالکان و گزارش‌های سفر جهانگردان معروف- همه‌وهمه انتظار زوئی را می‌کشیدند و مسئولیت نمونه‌خوانی، ویرایش و بازنویسی همهٔ آن‌ها با او بود.

زوئی در یکی از مؤسسات انتشاراتی بزرگ کار می‌کرد که دفتر اصلی‌اش در ساختمان تجارت جهانی یک بود. ساختمانی که آن را «برج آزادی» می‌نامیدند و زوئی همیشه با خودش فکر می‌کرد با این حجم وسیع کار و مشغله و اسارت در چهاردیواری این دفتر چنین اسمی برای این ساختمان کمی طعنه‌آمیز است. برای موقعیت شغلی‌اش همیشه شاکر بود، اما حجم کار بسیار زیاد بود و حقوقش به‌نسبت آنچه احتمالاً خواننده‌های مجله تصور می‌کردند چندان چشمگیر و قابل‌ملاحظه نبود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۲۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان