دانلود کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند با صدای نگین خواجه نصیر طوسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند اثر ال کاسیمانو

دانلود و خرید کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند

معرفی کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند

کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند نوشتهٔ ال کاسیمانو و ترجمهٔ الهام صیفی کار و با صدای نگین خواجه نصیر طوسی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. بیشتر مادرها ساعت هشت صبح هر روز عادی یا غیرعادی، توانایی آدم کشتن دارند!

درباره کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند

تصور کنید برای یک قرار کاری با مدیر خود به یک رستوران رفته‌اید تا بخواهید از قرض و بدهکاری و مشکلاتتان بگویید و در همان قرار ناهار، تبدیل به یک قاتل قراردادی شوید؛ این اتفاق دقیقا همان است که برای فینلی داناوان می‌افتد، نویسندهٔ جنایی‌ای که رمان‌‌هایش طرفداران زیادی ندارد و موعد تحویل رمان جدیدش رسیده و او دیگر نمی‌تواند از پس بدهی‌ و قسط‌هایش برآید. این خانم نویسنده، مادر مجردی است که همسرش هم می‌خواهد فرزندانش را از او بگیرد... حالا با این مشکلات، به دیدار مدیرش رفته تا از او برای تحویل کار جدیدش وقت بیشتری بگیرد. کمی‌ آن‌طرف‌تر، زن دیگری که او را با یک قاتل قراردادی اشتباه گرفته، به او پیشنهاد قتل ۵۰ هزاردلاری می‌دهد؛ پیشنهادی که مسیر زندگی فینلی را به‌کلی عوض می‌کند.

اگر طرفدار ژانر جنایی هستید اما طاقت تلخی جنایت را ندارید، «فینیلی داناوان کلکش را می‌کند» به قلم ال کاسیمانو که روایتی معماگونه و گاهی طنز دارد، بهترین پیشنهاد برای شماست. این نویسنده، شما را در تمام لحظات، همراه سرخوردگی، شادی، غم و رخدادهای زندگی معمولی یک مادر مجرد رمان‌نویس جنایی می‌کند.

این کتاب که جوایز متعددی دریافت کرده، توسط انتشارات کوله‌پشتی به چاپ رسیده و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای نگین خواجه‌نصیر و تدوین بهزاد بهادر، چاپ پنجم کتاب را صوتی کرده است.

شنیدن کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان‌های معمایی و جنایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ال کاسیمانو

ال کاسیمانو برای کتاب تقریباً ازدست‌رفته، اولین کتابی که برای مخاطب جوان نوشت، در جشنوارهٔ ادگار آلن پو تا مرحلهٔ نهایی رفت و جایزهٔ بین‌المللی رمان جنایی را از آن خود کرد. رمان دیگر او، نگه داشتن دود، کاندید نهایی دریافت جایزه‌های بین‌المللی رمان جنایی و برام استوکر شد. مقالات او در هافینگتون پست و تایم منتشر شده‌اند. ال همراه همسر، دو پسر و سگشان در بلوریج ماونتن ویرجینیا زندگی می‌کند. فینلی داناوان کلکش را می‌کند اولین رمان او برای مخاطب بزرگسال است.

بخشی از کتاب صوتی فینیلی داناوان کلکش را می کند

«در داستان‌ها همیشه از پردهٔ حمام استفاده می‌کنند. یک پلیس رده‌بالا صحنهٔ جرم را بررسی می‌کند، مدارک را پیدا می‌کند و بلافاصله متوجه می‌شود که پردهٔ حمام غیب شده است. چون مردم همیشه از پردهٔ حمام استفاده می‌کنند. به پردهٔ حمام نیاز دارند. اگر شما قتلی انجام دهید و پردهٔ حمام نداشته باشید، بهتر است با پلیس تماس بگیرید و منتظر دستبند زدن به دستانتان باشید. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم جسد هریس را در بهترین رومیزی‌های ابریشمی‌ام بپیچم.

عمهٔ بزرگم، عمه فلورنس، این رومیزی‌ها را هشت سال پیش به‌عنوان هدیهٔ ازدواجم با استیون، به من داد و پیش از این از آنها استفاده نکرده بودم. از آنجا که شش ماه پیش وسایل اتاق غذاخوری‌ام را فروخته بودم تا هزینه‌های ون را بپردازم، مطمئن بودم اگر پلیسی خانهٔ مرا بررسی می‌کرد، متوجه ناپدید شدن رومیزی‌هایم نمی‌شد.

من و ورا پارچهٔ بلوطی‌رنگ را کف پارکینگ و زیر پای هریس پهن کردیم. ورا دستان هریس و من مچ پاهایش را گرفتم. سپس دونفری کمی از زمین فاصله‌اش دادیم و با تابی که به بدنش دادیم، او را در مرکز پارچه گذاشتیم.

پاهایش را زمین گذاشتم، رومیزی را مرتب کردم تا کامل روی هریس را بپوشاند، حس می‌کردم دارم سلفونی را دور ساندویچ می‌پیچم! سپس، با تلاش و نفس‌نفس زدن زیاد، من و ورا هریس میکلر را به یک ساندویچ بوریتوی غول‌پیکر تبدیل کردیم!

بعد از پیچاندن رول آخر گفتم: «پاهاش بیرون موندن.»

«از اینکه سرش بیرون بمونه بهتره که!» موهای دم‌اسبی‌اش نامرتب شده بود و عرق از بدنش چکه می‌کرد. او تقریباً ده سال از من جوان‌تر بود و هیکلش هم خیلی بهتر بود. روی پاهایم که خم شدم، تق‌تق استخوان‌هایم به گوش هر دویمان رسید.

بین نفس‌نفس زدن‌هایم پرسیدم: «چرا داری این کار رو می‌کنی؟» او جوان، مجرد و باهوش بود. وقتی درسش تمام می‌شد، می‌توانست یک زندگی عالی برای خودش بسازد.»

نظرات کاربران

نازنین بهی
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

داستان جالب و سرگرم کننده ای بود و گویندگیش هم عالی بود

nil.see
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

کتاب معمایی ، جنایی با شخصیت های غیر جدی و طنز من دوست داشتم

بهار
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

عالی ای کاش میتونستم بازم گوش کنمش

کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

داستان هیجان انگیز و نفس گیری بود ممنونم 😘

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۶۳۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۶۳۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۵,۰۰۰
۴۲,۵۰۰
۵۰%
تومان