دانلود کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟ با صدای مریم تفضلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟ اثر مهری پریرخ

دانلود و خرید کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟

معرفی کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟

کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟ نوشتهٔ مهری پریرخ و زینب رفاهی و بهار قادری است. گویندگی این کتاب صوتی آموزشی را مریم تفضلی و محمدمهدی خداوردی انجام داده و انتشارات اساطیر پارسی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟

کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟ حاوی رهنمودهایی برای کاهش پرخاشگری با کمک داستان است. گفته شده است که پرخاشگری یکی از مشکلاتی است که خانواده‌ها و مسئولان مدارس درمورد کودکان و نوجوانان طرح می‌کنند. رفتارهای پرخاشگرانه واکنشی است به عدم‌پاسخ به یک درخواست، ارضانشدن یک نیاز و یا حربه‌ای است برای دست‌یافتن به هدف. اگر کودک و نوجوان آگاه شود که برای نشان‌دادن واکنش خود به عوامل یادشده و یا هر عامل دیگری، انواع راه‌های مناسب و کارآمد وجود دارد که پیامد آن‌ها موفقیت‌آمیز است، نگرش و رفتار او متفاوت خواهد بود. کتاب صوتی حاضر با هدف آگاه‌سازی کودک و نوجوان درمورد شناسایی واکنش ناکارآمد خود در مقابل رویدادهای ناخوشایند و کمک به او در تصمیم به تغییر نگرش و رفتار، تهیه شده است. برای دستیابی به این هدف، از رویکرد کتاب‌درمانی بهره‌گیری شده است. در این رویکرد مخاطب جوان، خود را در نقش شخصیت داستان می‌بیند و با او شاد و غمگین می‌شود و موفقیت و شکست را تجربه می‌کند. این تجربه می‌تواند درس ارزنده‌ای باشد که موجب تحول در نگرش و بینش و رفتار جوان شود. در این کتاب صوتی، ابتدا به آگاه‌سازی کسانی که با کودک کار می‌کنند، پرداخته شده است؛ در این راستا، بخش اولیهٔ کتاب حاضر به بحث درمورد انواع پرخاشگری، نشانه‌ها و راه‌های کاهش آن پرداخته است. در بخش دوم کتاب‌درمانی، فرایند و مراحل اجرای آن موردتوجه قرار گرفته است. بخش آخر به مجموعه‌ای از چکیدهٔ داستان‌های مناسب مرتبط با پرخاشگری و چگونگی بهره‌گیری از آن‌ها اختصاص دارد. آیا کودک شما پرخاشگر است؟ این کتاب صوتی را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی آیا کودک شما پرخاشگر است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به پدرها و مادرها، معلمان، مربیان، کتابداران، روان‌شناسان و مددکاران حوزهٔ کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان