دانلود رایگان کتاب صوتی مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی (خلاصه کتاب) اثر پیتر کاپزیو

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی «مهارت‌های برنامه‌ریزی قدرتمند» نوشته‌ی پیتر کاپزیو راهنمای بسیار آسانی است که شیوه ارزیابی شما را از مشکلات و پروژه‌ها، را تغییر می‌دهد. این کتاب می‌تواند، به شما کمک نماید که به افزایش قابل توجه بهره‌وری خود تسلط یابید و با صرف کمترین منابع و زمان بهترین بهره‌وری و بازدهی را داشته‌باشید.

برنامه‌ریزی، یکی از ضروری‌ترین کارها و مهارت‌هایی است که در هدف‌گذاری و رسیدن به هدف نقش کلیدی دارد. یکی از مهارت‌هایی که برای رسیدن به هر هدفی نیازمندید، مهارت برنامه‌ریزی است. توانایی برنامه‌ریزی و اجرای آن تا رسیدن به هدف، باید در رأس همه‌ی توانایی‌های ما قرار داشته باشد و دانستن فواید برنامه‌ریزی و نتایجی که از آن حاصل می‌شود، می‌تواند به این امر کمک نماید. برنامه‌ریزی جزء جدانشدنی هدف گذاری است.

این کتاب راهنمای ساده‌ای است که می تواند تفاوت قابل توجهی در بهره‌وری شخصی و عملکرد کل یک سازمان سبب شود. این کتاب می‌تواند شیوه‌ی ارزیابی شما از پروژه‌ها و مشکلات را تغییر دهد و همچنین کمک نماید که هنر افزایش بهره‌وری شما به طرز قابل توجهی رشد یابد. «مهارت‌های برنامه‌ریزی قدرتمند»، ابزارهایی ضروری برای ترسیم یک دوره صحیح را ارائه می‌دهد و از لحاظ شخصی، شغلی و به طور پیوسته پیشرفت شما را ارزیابی و این اطمینان را به کاربر می‌دهد که به اهداف خود دست خواهد یافت.

نظرات کاربران

ابراهیم محمدی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

درود دوستان پول و همچنین این دقیقه وقتتون رو هدر ندهید که هیچ که نمی آموزید به کنار بلکه وقتی میبنید که ۲۰ دقیقه لاطائلات بی ربط به هم و بی مضمون رو گوش کردید که حدود یک چهارم این

- بیشتر
roYa
۱۴۰۱/۰۹/۱۷

گوینده بےحس، بےروح هس، جذب نمےکنه ک میل اشتیاقم بیشتر شه ادامه شو گوش بدم کسل کنندهس

کاربر ۴۷۳۳۵۷۸
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

متاسفانه خیلی گنگ و نامفهوم و نامتوازن توضیح داده شد ضمن اینکه تبلیغات اضافی داشت

کاربر ۱۳۸۶۶۸۰
۱۴۰۰/۰۶/۰۹

خیلی خلاصه‌ و بی محتوا

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان