دانلود کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم اثر احسان عبدالباقی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم

گوینده:ندا پوریان
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم، با ترجمه‌ی احسان عبدالباقی، راهکارهایی است که برای بالا بردن کارایی و بازدهی بدن در زمان کم‌خوابی به کار می‌آید.

شما می‌توانید نسخه صوتی کتاب چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم را با صدای ندا پوریان تهیه کنید و از راهکارهای آن استفاده ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم

گاهی در زندگی بنا به دلایل مختلف مجبور هستیم از میزان ساعات خوابمان کم کنیم. ممکن است بیخوابی به سرمان زده باشد یا مجبور باشیم کار یا پروژه‌ای را در مدت زمانی کم تحویل دهیم. برخی افراد به دلیل اینکه مجبور هستند در ساعات شب کار کنند، از خواب شب محروم می‌شوند و خیلی اوقات دانشجویان در ایام امتحانات از خوابشان کم می‌کنند. نباید فراموش کرد که خواب خوب و کافی به بدن کمک میکند تا بازدهی‌اش را بالا ببرد و بتواند به خوبی به کارش ادامه دهد. اما در زمان‌هایی که مجبور هستیم کم بخوابیم، چگونه می‌توانیم همان میزان کارایی و بازدهی را از بدنمان انتظار داشته باشیم؟ آیا روشی برای بالا بردن بازدهی بدن در این مودت وجود دارد؟

کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم به همین موضوع می‌پردازد. در حقیقت پاسخ تمام سوالاتی که ممکن است در این زمینه برای افراد به وجود بیاید را می‌توانیم در کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم بیابیم. این کتاب شامل راهکارهایی برای بالا نگه‌داشتن سطح کارایی بدن نیز هست. 

کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم برای تمام افرادی که شب‌کارند، دانشجویان یا کسانی که عادت به شب زنده‌داری دارند، کتابی شنیدنی و کاربردی است. 

جملاتی از کتاب صوتی چگونه شب‌ها بیدار بمانیم و کارایی داشته باشیم

گاهی زمان کافی برای انجام کارهای روزانه وجود ندارد و گاهی هم دچار بیخوابی می‌شویم. شاید هم شیفت کاری شما را مجبور به بیدار ماندن در شب کرده است. اگر اهل شب زنده‌داری و بیدار ماندن در شب هستید، یا شرایط زندگی و کاری شما به گونه‌ای رقم خورده است که لازم است شب‌ها تا سپیده‌دم بیدار باشید، پس باید بدانید که چگونه می‌توانید کارآیی و بازده خود را در این سبک زندگی افزایش دهید...

نظرات کاربران

مهریماه
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

کوتاه و کاربردی

علی ایمانی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

آموزنده نبود و فقط لغت شب زنده داری رو تایید کرد

[ثَم]
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

کتاب خوبیه ،من راضی بودم 💙

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان