دانلود کتاب صوتی آتش از پشت شیشه با صدای شهلا حائری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آتش از پشت شیشه اثر شهلا  حائری

دانلود و خرید کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

نویسنده:شهلا حائری
گوینده:شهلا حائری
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

کتاب صوتی آتش از پشت شیشه، داستانی زیبا و شنیدنی از شهلا حائری است که به بیان مشکلات زنان امروزی در جامعه و در بستر خانواده‌هایشان می‌پردازد. آتش از پشت شیشه را با صدای گرم خود شهلا حائری می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

داستان آتش از پشت شیشه، داستان زنی همه‌چیز تمام است. زنی که هر مردی آرزوی داشتنش را می‌کند. زنی با کمالات، وفادار، همیشه فداکار و مهربان. در زندگی و برای زندگی مشترکش چیزی کم نگذاشته است. در تک تک مشکلاتی که برایشان پیش آمده در کنار همسر و فرزندش بوده. همیشه اعضای خانواده‌اش را به خودش اولویت داده و از خواسته‌ها و علایق خودش چشم‌پوشی کرده است. آیا هرگز همسر و فرزندش متوجه اینهمه فداکاری او می‌شوند؟ آیا ارزشی برای تمام محبت‌های او قائلند؟ چرا با وجود اینهمه مهربانی و محبتی که مینا در زندگی نثار خانواده‌اش کرده است، با اینهمه گذشت، خیانت می‌بیند؟

شهلا حائری در کتاب صوتی آتش از پشت شیشه سعی کرده است تا در قالب داستانی زیبا و شنیدنی، کلیشه‌هایی را که زنان را گرفتار خود کرده است، و مشکلاتی را که برایشان ایجاد می‌کند، به تصویر بکشد و نقد کند. حائری از اشتباهات زنان ایرانی می‌گوید و نشان می‌دهد چطور این کلیشه‌ها، جایگاهشان را در دنیای معاصر از دست می‌دهند.  

کتاب صوتی آتش از پشت شیشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از شنیدن داستان ایرانی لذت می‌برید، مخاطب کتاب صوتی آتش از پشت شیشه هستید. داستان آتش از پشت شیشه برای کسانی که به موضوعات زنان علاقه دارند هم جذاب است.

درباره‌ی شهلا حائری

شهلا حائری یکی از مترجمان برجسته‌ی ایرانی که او را با ترجمه‌ی کارهای اشمیت می‌شناسیم، استاد رشته انسان شناسی فرهنگی در دانشگاه بوستون آمریکا است. او همچنین مدیر برنامه مطالعات زنان در این دانشگاه است. حائری مطالعات گسترده‌ای درباره دین، حقوق و پویایی‌های هویت جنسی در جهان انجام داده است. از دیگر فعالیت‌های پژوهشی او می‌توان به پژوهش‌های انسان‌شناختی خود در ایران، هند و پاکستان، مرکز مطالعات خاورمیانه دانشگاه هاروارد، مرکز پمبروک برای تدریس و تحقیق درباره زنان، در شورای پژوهش علوم اجتماعی و در سال ۱۹۹۶ در کالج سنت آنتونی در دانشگاه آکسفورد در سال‌های متمادی اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی آتش از پشت شیشه

فنجان قهوه‌ی دست‌نخورده‌ی دارا، روی میز. نان سنگک خشک کنار زیردستی. شاخه گل را در گلدان کوچکی می‌گذارم. برای خودم چای می‌ریزم و جلوی شاخه گل می‌نشینم. استکان داغ را در دست‌هایم می‌فشارم. گرمم می‌کند. کمی از مربای زغال‌اخته در دهانم می‌گذارم. جرعه‌ای چای می‌نوشم. احساس خوشی دارم. حس اینکه تنهایم و برای چندروز زندگیم مال خودم است. خوشحالم که سام مدرسه است. خوشحالم که دارا در سفر است. دوهفته زندگی برای خودم. دیگر لازم نیست هر روز خانه را تمیز کنم. لازم نیست پیراهن‌هایش را بشوی و اتو کنم. لازم نیست از صبح که پا می‌شوم به خودم بگویم امشب شام چی درست کنم؟

نظرات کاربران

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

با تشکر از طاقچه عزیز که با هدیه آخر هفته ای، کتاب" بی خود وبی جهت" استاد شهلا حائری( استاد رشته انسان شناسی فرهنگی در دانشگاه بوستون آمریکا) را شناساند. نگارش کتاب " آتش از پشت شیشه " زیباست : "باچشمان

- بیشتر
کاربر ۱۳۲۶۵۸۷
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

سلام گرچه داستان سطحی و تکراری است ولی به احترام نویسنده که گوینده هم هست وارد جزئیات نمی شوم. اما اگر داستان پیرامون طنین شدن یک مرد به خانمش بود هم آیا کتاب به راحتی مجوز چاپ و اجرا می

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان