دانلود کتاب صوتی برنامه پرواز با صدای محمد امرایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برنامه پرواز اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی برنامه پرواز

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برنامه پرواز

کتاب صوتی برنامه پرواز، اثر برایان تریسی، راز حقیقی موفقیت را با شما درمیان می‌گذارد. تریسی برای برداشتن قدم‌های مختلف یک برنامه‌ریزی بی‌عیب و نقص در کنار شما است. 

نسخه صوتی کتاب برنامه پرواز را با ترجمه‌ی روان از مهدی قراچه‌داغی و صدای محمد امرایی بشنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی برنامه پرواز

کتاب صوتی برنامه پرواز یک برنامه‌ی واقعی برای رسیدن به موفقیت است. اما چگونه؟ ما در زمانی زندگی می‌کنیم که تقریبا همه‌چیز در دسترس داریم. به راحتی می‌توانیم به تمام اطلاعاتی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم. برای همین باید از میان حجم اطلاعاتی که داریم، آن‌هایی را انتخاب کنیم که ما را به هدفمان نزدیک‌تر می‌کنند. اما چگونه؟ برایان تریسی در کتاب صوتی برنامه پرواز این را به شما یاد می‌دهد. او در فصل‌های مختلف کتاب صوتی برنامه پرواز قدم‌های مختلف برنامه‌ریزی را آموزش می‌دهد. توصیه‌های کاربردی که نیاز است را به منتقل می‌کند. چه چیزی بهتر از اینکه راز حقیقی موفقیت را از زبان یکی از موفق‌ترین انسان‌های دنیا بشنویم؟

کتاب صوتی برنامه پرواز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان نیاز به یک برنامه‌ریزی قوی و کاربردی دارید، کتاب صوتی برنامه پرواز را حتما گوش کنید. 

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ی ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ی آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

مهدی قراچه‌داغی

مهدی قراچه‌داغی، متولد سال ۱۳۲۶ در کاشان است. قراچه‌داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌است.

بخشی از کتاب صوتی برنامه پرواز

بعضی‌ها درحالی‌که تقریبا به هدفشان رسیده‌اند، دست از تلاش برمی‌دارند و جمعی دیگر به این دلیل که در پایان کار تلاش‌هایشان را دوچندان می‌کنند، به موفقیت می‌رسند. هرودوت

شاید بزرگ‌ترین دشمن موفقیت شخصی را قانون کمترین مقاومت، توضیح بدهد. درست همانطور که آب به پایین تپه سرازیر می‌شود، اغلب اشخاص دنبال سریع‌ترین راه‌حل‌ها می‌گردند تا به خواسته‌ی خود برسند. آن‌ها توجهی به پیامد‌های رفتارشان ندارند. این گرایش طبیعی مردم، برای پیمودن راهی ساده، علت اصلی موفقیت و شکست و ناکامی در زندگی بالغانه است. اگر می‌خواهید به آمادگی جسمانی برسید، تنها یک راه وجود دارد. باید هفته‌ای دویست دقیقه ورزش کنید. برای قرار گرفتن در سطح آمادگی جسمانی باید تمرینات کششی، نرمش، تمرینات قدرتی و تمرینات ایروبیک بکنید. باید هم بالاتنه و هم پایین‌تنه‌ی خود را قوی کنید. درست همانطور که همه‌روزه مسواک می‌زنید، یا استحمام می‌کنید، ورزش را برای همه مدت عمرتان ادامه دهید. اگر می‌خواهید به آمادگی ذهنی برسید و توانایی کسب درآمد خود را افزایش دهید، باید تمرینات ذهنی بکنید. باید همه‌روزه در زمینه‌ی کارتان مطلب بخوانید و مطالعه کنید. باید بدانید که در صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید چه می‌گذرد؟ لازم است به نوارهای آموزشی گوش بدهید. باید تلویزیون را خاموش کنید و در زمینه‌های کاری و حرفه‌ای خود علم و اطلاع روز پیدا کنید. 

فهرست

  • مقدمه
  • مقصد خود را انتخاب کنید
  • گزینه‌های پرواز خود را مرور کنید
  • برنامه‌ی پرواز خود را بنویسید
  • آماده‌ی سفر شوید
  • با تمام نیرو به حرکت درآیید
  • برای برخورد با اختلال برنامه بریزید
  • اصلاحات دائم انجام دهید
  • به یادگیری و پیشرفت خود شتاب بدهید
  • ذهن فراهوشیار خود را فعال کنید
  • از میانبرها و سراب‌های دیگر اجتناب کنید
  • بر هراس‌های خود مسلط شوید
  • داومت به خرج دهید تا موفق شوید
  • نتیجه
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان