دانلود کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال با صدای حمید محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال اثر حمیدرضا صدر

دانلود و خرید کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال

نویسنده:حمیدرضا صدر
گوینده:حمید محمدی
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۶۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال

کتاب صوتی روزی روزگاری فوتبال نوشته حمیدرضا صدر است که با صدای حمید محمدی منتشر شده است. فوتبال ایران مثل خیلی چیزهای دیگر این مرز و بوم خودرو بود و خودجوش. بی‌برنامه کلان، بی‌امکانات اولیه، بی‌اعتنا به استعدادهایش.این کتاب فوتبال را در صطح کلان بررسی می‌کند.

درباره کتاب روزی روزگاری فوتبال

روزی روزگاری فوتبال، کتابی است درباره فوتبال ایران و جهان. کتاب در چهارده فصل نوشته شده و نویسنده در هر یک از فصل‌ها، فوتبال ملی و باشگاهی را می‌کاود، از رویدادهای مهم فوتبالی جهان سخن می‌گوید و بازیکنان مشهور را معرفی می‌کند.

حمیدرضا صدر استاد دانشگاه و روزنامه‌نگار است و در این کتاب فوتبال را از نگاه تاریخی و جامعه‌شناسی روایت می‌کند. نویسنده با حافظه تاریخی قوی و اطلاعاتی که دارد ماجراهای جذابی از فوتبال و ارتباطش با جامعه و سیاست روایت می‌کند، طوری که حتی کسانی که علاقه‌ای به فوتبال ندارند هم از این کتاب لذت ببرند.

شنیدن کتاب روزی روزگاری فوتبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فوتبال پیشنهاد می‌کنیم

درباره نویسنده حمیدرضا صدر

حمیدرضا صدر، از منتقدان، نویسندگان و تحلیلگران سینما است و به عنوان کارشناس فوتبال در بسیاری از برنامه‌های صدا و سیما حضور دارد. او در نوجوانی عاشق سینما شد و در کلاس‌های درس، در زیر نیمکت‌ها «مجله فیلم» می‌خواند، طوری‌که تمام محتوای مجلات را حفط می‌کرد. او در خانواده‌ای به دنیا آمد که صاحب پنج فرزند بودند. پدر او ارتشی و مهندس بود و هرکدام از فرزندان خانواده در شهری متفاوت به دنیا آمدند، حمیدرضا صدر متولد شهر مشهد است. او در ایران و انگلستان تحصیل کرد و دانش‌آموخته در رشته‌های کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه تهران و مقطع دکترا از دانشگاه لیدز بریتانیا است. «پسری روی سکوها»، «تو در قاهره خواهی مرد»، «درآمدی بر تاریخ سیاسی سینمای ایران»، «یونایتد نفرین‌شده» و «نیمکت داغ» از جمله آثار منتشر شده از او می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های بارز حمیدرضا صدر، پرانرژی بودن و اهل معاشرت است. او با گروه‌های هواداری باشگاه‌ها گردهمایی تشکیل می‌دهد و با آنان به گفت‌وگو و مرور خاطرات می‌پردازد.

معرفی نویسنده
عکس حمیدرضا صدر
حمیدرضا صدر

حمیدرضا صدر چهره‌ای آشنا در دنیای فوتبال، سینما و ادبیات بود. کمتر کسی را می‌توان دید که به فوتبال علاقه‌مند باشد اما صدر را در مقام یک کارشناس فوتبال نشناسد. اغلب طرفداران سینما هم تحلیل‌های او را در نشریه «هفت» خوانده‌اند. افراد کتابخوان هم حتما یکی از آثار او را خوانده یا حداقل نامش را شنیده‌اند.

نظرات کاربران

arastou1981@
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

عالی، تاریخ فوتبال ایران و بسیاری از کشورهای جهان با نثر زیبای حمید رضا صدر و خوانش عالی کتاب

امیرمحمد نیکان
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

گویندگی صدر حرف نداره خدا رحمتش کنه

phoenix
۱۴۰۱/۰۸/۳۰

اگر فوتبال را دوست دارید و به تاریخ آن در کشورهای مختلف ،تاثیر فوتبال در جوامع مختلف و تاثیر آن در سیاست علاقه‌مند هستید این کتاب بهترین گزینه برای شماست. بسیار بهتر از کتاب «فوتبال علیه دشمن» با قلم زیبای مرحوم

- بیشتر
رضا سنقری
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

خداوند رحمت کنه اقای دکتر صدر رو و صبر عطا کند به خانواده محترمشون. بنده رضا هستم از استان لرستان و نمیدونم چجوری بگم که چقدر استاد صدر رو دوست دارم و اصلا بعضی موقع ها به عشق ایشان برنامه

- بیشتر
پیام
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

قلم جذاب و گیرای مرحوم حمیدرضا حقیقتا لذت بخش است قسمت زیادی از کتاب مربوط تاریخ فوتبال در ایران است که شنیدنیست.

ll
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

عالی بود، خوانش کتاب و رفرنس‌های تاریخی کتاب واقعا جذابه

سعید
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

یک دور تاریخ فوتبال در کشورهای مهم با قلمی روان و خوانشی عالی

مهدی محبعلی زاده
۱۴۰۱/۰۶/۰۷

مصل بقیه کتاب های جناب صدر جذاب و خواندنی که اطلاعات خوبی در مورد تاریخچه فوتبال تو کشور های مختلف میده

کاربر ۵۳۲۵۵۸۴
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

علی خیلی خوب بود

سینا ابراهیمی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

عالی.

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۵۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۵۲۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱۰,۰۰۰
۱۴۷,۰۰۰
۳۰%
تومان