دانلود کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم

کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در نوین کتاب گویا تولید صوتی است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب چگونه از لینکدین استفاده کنیم

لینکدین یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با متخصصین، کارفرمایان و کارجویان و به زبانی دیگر ایجاد شبکه ای از آشنایان در بازار کار و حرفه است. در این شبکه اجتماعی می توانید شرح حالی از خودتان بدهید و مهارت ها، توانایی ها، پیش زمینه و سایر موارد که در جذب مشتری و کارفرما به شما کمک می کند را مطرح کنید. این شبکه اجتماعی از ۲۰۰ کشور دنیا نزدیک به نیم میلیارد کاربر دارد.

کتاب چگونه از لینکدین استفاده کنیم روش استفاده درست از این اپلیکیشن را یاد می‌دهد.

شنیدن کتاب چگونه از لینکدین استفاده کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند از سفر بیشتر لذت ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چگونه از لینکدین استفاده کنیمچ

 لینکدین آسان ترین و قدرتمند ترین ابزار برای برقراری ارتباط با متخصصین مختلف است و به ما اجازه می دهد که در در زمینه کسب و کار و فعالیت های مرتبط با مهارت های خود پیشرفت کنیم.

حتما می دانید که در بین شبکه های اجتماعی لینکدین Linkedin تقریبا تمام تمرکزش بر روی یادگیری، کسب مهارت، برقراری ارتباط بین کارفرما و فریلنسر ها و البته ایجاد شبکه ای از افراد مرتبط با مهارت ها، دانش و اطلاعات مشترک است. جایی که می توانید برای پروژه و کار خود متخصص پیدا کنید، از متخصصین کمک و مشاوره بگیرید، خود را به عنوان متخصص معرفی کنید و رزومه کاری خود را در اختیار افراد مختلف قرار دهید.

افرادی که در لینکدین فعالیت می کنند معمولا هدف مشخص تری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دارند. این دست افراد سعی می کنند به نحو احسن از قابلیت های شبکه های اجتماعی در راستای پیشرفت شخصی، پرسونال برندینگ و جذب نیروی کارامد و همچنینی کسب در آمد استفاده کنند.

با همه این اوصاف، بسیاری نمی توانند از قابلیت های این وبسایت یا بهتر است بگویم شبکه اجتماعی به درستی استفاده کنند. خیلی ها می پرسند: چه کسی باید در شبکه ی من باشد؟ با چه کسی نباید ارتباط بگیرم؟ آیا با هر فردی که می شناسم ارتباط برقرار کنم؟ چه کسانی را فالو کنم و صد ها سوال مرتبط.

متاسفانه این دست روی دست گذاشتن ها باعث می شود خیلی از کاربرها نتوانند آنگونه که باید و شاید از این وبسایت محبوب استفاده کنند. شاید به نظر برسد که با حدود نیم میلیارد کاربر، ایجاد شبکه ای بالای ۵۰۰ نفر آنقدر ها هم سخت نیست. اما صبر کنید. شما می دانید که اینجا در لینکدین یک فرد را با تعداد کانکشن ها یا افرادی که شما را فالو می کنند نمی شناسند. اینجا هم لایک، بازدید کننده و فالوور داریم ولی تعداد آن ها دیگر همچون اینستاگرام، توییتر، و تلگرام اهمیتی ندارد.

پس در لینکدین دیگر خبری از تلاش برای جذب فالوور یا لایک بیشتر نیست، هرچند هر یک نشان از بزرگی شبکه و کیفیت محتوای پیجتان دارد. اما موردی که در لینکدین از اهمیت بیشتری برخوردار استاین است که افراد باید به شبکه و دایره ی کاری شما مربوط باشند. ممکن است شما با ۱۰ دنبال کننده هم به نتیجه و هدف خود از این شبکه اجتماعی برسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان