دانلود کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم

کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه مریم قریشی و صدای ندا پوریان می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم

 کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم یک راهنمای عالی برای شناخت و برخورد با افراد خودشیفته است. همه ما ممکن است در محل کار، در میان دوستان، همکلاسی‌ها، فامیل و یا آشنایانمان با چنین افرادی برخورد داشته باشیم. قدم اول آن است که این ویژگی شخصیتی را بشناسیم. در قدم بعدی می‌توانیم نوع ارتباط خودمان را با آن‌ها بهبود دهیم و دوستیمان را حفظ کنیم.

این مقاله راهکارهایی دارد که به ما کمک می‌کند تا با مفهوم خودشیفتگی آشنا شویم و یاد بگیریم در برخورد با این افراد چه رفتاری را پیش بگیریم. 

کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم اثری عالی برای تمام کسانی است که به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارند. اگر با افراد خودشیفته سروکار دارید، حتما این کتاب صوتی را گوش کنید.

بخشی از کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم

چگونه با فرد خودشیفته برخورد کنیم؟ اصلا خودشیفته کیست؟ اگر شما هم با افراد خودشیفته یا نارسیس رو به رو هستید خوب می دانید که برخورد کردن با این افراد گاهی سخت و البته گاهی همنشینی با آن ها غیر ممکن می شود.

گرایش به خودشیفتگی کم و بیش در همۀ افراد دیده می ‌شود. گاهی تا وقتی که وارد رابطه عمیق با فردی نشوید متوجه نمی ‌شوید که او خود‌شیفته است، و تشخیص نمی ‌دهید چیزی که در ابتدا مجذوبتان کرده و الان آزارتان می ‌هد همان خود‌شیفتگی است. احتمالاً خواهر، برادر، پدر، مادر یا خویشاوند خودشیفته ‌ای دارید که مجبورید با او مواجه شوید ولی نمی ‌دانید چگونه او را کنترل کنید یا به چالش بکشید. یا ممکن است مجبور باشید با رئیس، همکار، معلم، دانش‌آموز یا کارمندی که به شدت خود‌شیفته هستند در ارتباط باشید. 

خودشیفته بودن شخص دلیل بر دوست داشتنی نبودنش نیست. ممکن است افراد خود‌شیفته شوخ و جذاب باشند و در کاری که انجام می‌ دهند خوب عمل کنند. حضور آنها بهتر از نبودنشان است و در محل کار، موفقیت کار تیمی را بالا می ‌برند. اگر در مورد افراد خود‌شیفته حق انتخابی داشته باشید ممکن است ترجیح دهید به جای بیرون کردن آنها از زندگی ‌تان، با ایجاد کمی تغییر در آنها حضورشان را حفظ کنید. خود‌شیفتگی برخی از افراد ممکن است آنقدر آنها را نسبت به رد شدن آسیب ‌پذیر کند که شما از ترس آسیب رسیدن به آنها هرگز تردشان نکنید. البته همه افراد خودشیفته به این شکل نیستند، بنابراین طرز برخورد شما به نوع خود‌شیفتگی آنها بستگی دارد.

نظرات کاربران

کاربر 7924588
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

مفید نبود

maryam mafakheri
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

فایلی ۱۱ دقیقه ای بود که ترجمه اش اشکال داشت.

zahra ARMY
۱۴۰۰/۰۲/۲۷

بدنبود .

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان