دانلود کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم اثر گروه نویسندگان سایت هاو کن یو

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم

معرفی کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم

کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم یکی از آثار مجموعه چگونه‌های دست یافتنی است که در انتشارات نوین کتاب گویا به صورت صوتی تولید شده است. این فایل صوتی را که برگرفته از مقالات سایت Howcanu است، با نویسندگی گروه نویسندگان هاو کن یو با ترجمه امیر موچانی و صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

مجموعه چگونه‌های دست یافتنی که در نوین کتاب گویا صوتی شده است، مجموعه‌ای کاربردی در زمینه‌های گوناگون اعم از موفقیت، کسب وکار، سلامت، روان‌شناسی و رشد فردی است. کتاب‌های این مجموعه که به قلم افراد متخصص ایرانی و خارجی نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کنند تا راهکارهایی عملی را برای بهبود و ارتقای خود در زمینه‌های گوناگون و ترک عادات نادرست تجربه کنید. شما با گوش دادن مقالات این مجموعه در زمانی اندک می‌توانید به راهکارهایی مفید و قابل اجرا دست پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم

شکست‌های عاطفی در رابطه‌ها بحران‌هایی سخت برای افراد است. چه زن و چه مرد موجودات آسیب پذیری در برابر شکست‌ها هستند و ممکن است در صورت فرو رفتن در این بحران دچار صدمات روحی جبران‌ناپذیری بشوند. این مقاله آموزش عبور از شکست های عشقی و عاطفی برای همه افراد است.

کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم با همچین مشکلی رو به رو هستید شنیدن این مقاله به شما توصیه می‌شود.

 بخشی از کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم

در مرحله اول قصد دارید در حالت انکار قرار بگیرید. چیزی که شما در ذهنتان می سنجید این است که “چگونه برای من اتفاق افتاد؟” هرچند منطقا متوجه شده اید این رابطه تمام شده است، با این حال قلب و احساسات دوست ندارد به این راحتی ها با این قضیه کنار بیایید. گویی به صورت ناخودآگاه تلاشی برای بازیابی این رابطه وجود دارد.

چه باید کرد؟

در این مرحله مهمترین عمل، قطع ارتباط می باشد. هر گونه ارتباط را قطع کنید. تمام راه های ارتباطی در شبکه های اجتماعی را بلاک کنید و سعی کنید از ذهن و فکر خود خارجش کنید. در غیر این صورت وسوسه خواهید شد که خودتان را متقاعد کنید که هنوز راهی برای برگشت هست. اتمام حجت کنید پس از آن هیچ رابطه ای از مجازی تا در محل های مختلف با یکدیگر نداشته باشید. سعی کنید فاصله خود را حفظ کنید.

خشم

طبیعتا پس از این جدایی ها یک موجی از خشم نسبت به خودتان، دوستان و اطرافیانتان به سراغتان می آید. این اتفاق لزوما دلیل منطقی ندارد. اما خوب است که حتی به کمک خشم از شکست عبور کنید. فقط از نحوه کنترل آن آگاهی داشته باشید. پس تا مدتی پس از این ضربه عاطفی، بد اخلاقیها، کم حرفی و حتی عصبانیت را طبیعی بدانید ولی سعی کنید آن را کنترل کنید.

چه باید کرد؟

قرار نیست که آن را بپوشانید، اگر می خواهید از آن عبور کنید و دوباره خودتان را بسازید باید به دنبال راه های سالم و مفید باشید. برای این کار می تواند به یک باشگاه ورزشی بروید و خشمتان را کنترل کنید. سعی کنید خشمتان را مدیریت کنید تا در زمان های نامناسب فوران نکند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان