دانلود کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر اثر گروه نویسندگان وبسایت سوخت جت

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر

معرفی کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر

کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر یکی از مقالات وبسایت سوخت جت است که با صدای عطیه بادامچی می‌شنوید. 

وبسایت سوخت جت از سال ۱۳۹۲ تاسیسی شده و در زمینه کسب موفقیت و کارآفرینی فعالیت می‌کند. این وبسایت مهم‌ترین وظیفه خود را هدایت جوانان کشور به سمت کارآفرینی و انگیزه دادن به آنها برای رشد و پیمودن مسیر خودشکوفایی معرفی کرده است

درباره کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر

همه ما در زندگی با موانع و یا فرصت‌هایی روبه‌رو می‌شویم که نمی‌دانیم چطور باید از پسشان بربیاییم. گاهی اوقات فکر می‌کنیم که نمی‌توانیم کاری را که به ما واگذار شده است انجام دهیم و یا می‌ترسیم که موقعیت را خراب کنیم. گاهی هم باور نمی‌کنیم که چنین فرصت خوبی برایمان پیش آمده است و به این ترتیب آن را از دست می‌دهیم. 

اما خبر خوب این است که قرار است یاد بگیریم چطور اینگونه نباشیم. در کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر با روش‌هایی آشنا می‌شویم که به ما کمک می‌کند تا اندازه‌های واقعی خودمان را پیدا کنیم و برای تغییر و وسعت بخشیدن به توانمندی‌های خودمان، قدم برداریم.

کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خودت را دست کم نگیر  

آیا تا به حال به اندازه خودتان فکر کرده‌اید؟ منظورم آن اندازه‌ای نیست که با متر یا کیلو انداز‌ه‌گیری می‌شود. منظورم اندازه وجودی خودتان است؛ آن حجم و جسارت درونی که اگر کوچک باشد برایمان محدودیت می‌سازد و اگر بزرگ باشد بال‌های پروازمان می‌شود. در این مقاله به دنبال پیدا کردن اندازه واقعی خودمان هستیم.

فرصت‌ها و اندازه‌ها

گاهی فرصت‌ها خیلی زیبا و متین، به پشت درب خانه ما می‌آیند و تق‌تق برایمان در می‌زنند. ما نیز صدای درب را می‌شنویم اما در کمال ناباوری به خودمان می‌گوییم: «می‌دانم که فرصت به پشت درب خانه من آمده است. اما باور نمی‌کنم که من لیاقت استقبال و پذیرایی از او را داشته باشم.» این قصه تکراری خیلی از ما است. بر خلاف سایر افراد که در به در به دنبال فرصت‌ها هستند، برخی فرصت‌های زندگی‌شان را با دست‌های خودشان نابود می‌کنند. تنها به این دلیل که نمی‌خواهند یا در وضعیت بهتر، نمی‌توانند باور کنند که از پس انجام آن فرصت بر خواهند آمد.

اگر کسی به شما فرصتی عالی پیشنهاد می‌دهد ولی مطمئن نیستید که بتوانید از پسش برآیید، آن را قبول کنید. بعدا یاد بگیرید که چگونه انجامش دهید!

ریچارد برانسون. کارآفرین برجسته‌ بریتانیایی

فکر کردن به فکر دیگران و سوءتفاهمی که در مورد ابعاد بزرگی دیگران و کوچکی خودمان ذهنمان را مشغول کرده، باعث می‌شود که قدم از قدم برنداریم و در بهترین حالت تنها برای فرصت‌هایی که جلوی ما ظاهر می‌شوند، بای بای کنیم! این نمونه یک تراژدی واقعی است که در نتیجه سرکوب کردن توانایی‌های بی‌نظیر درونی ما ایجاد می‌شود.

فهرستی با یک نکته انحرافی

توانایی اندازه گرفتن خودمان با خودشناسی آغاز می‌شود. اولین گام برای خودشناسی نیز نوشتن فهرستی از چیزهایی است که فکر می‌کنیم هستیم. نکته انحرافی در این بخش که باعث شده عده زیادی، خودشناسی را با عذاب روحی برابر بدانند در این است که آنها موقع پر کردن فهرست ویژگی‌های خودشان، مستقیم و شاید گاهی ناخودآگاه به سراغ نکته‌های منفی وجودشان می‌روند؛ کاری بیهوده که توانایی قدم برداشتن را از انسان می‌گیرد. البته این خوب است که ما بدانیم کجای کارمان می‌لنگد. ماجرا از جایی خراب می‌شود که ما این ویژگی‌های منفی را روی کاغذ پیاده می‌کنیم.

نظرات کاربران

محمدرضا
۱۴۰۰/۱۲/۲۵

جذابیت زیاد کاربرد کم

ارام
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

کاربردی نیست اما اگه میخوای صبحتو با انگیزه شروع کنی گوش دادن بهش خوبه شاید اونروز بهت انگیزه بده

Mina
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

شنیدنش خالی از لطف نیست

مصطفی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

مطلبی کوتاه و قابل تأمل برای بیشتر دوست داشتن خود

خانمِ خزر
۱۴۰۱/۰۲/۲۶

تقریبا نکته مفید و کاربردی نداشت. انگیزشی هم نبود... فقط میگه خودتو دست‌کم نگیر!

gityasadi
۱۴۰۱/۰۱/۱۱

تاحدودی میشه عملیش کرد

فرشاد طاهری
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

خوب بود

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۵۰۰
۱,۰۵۰
۳۰%
تومان