دانلود و خرید کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید رابرت کیوساکی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید اثر رابرت کیوساکی

کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید

کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید نوشتهٔ رابرت کیوساکی و ترجمهٔ سمانه فلاح است. انتشارات طاهریان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد رابطهٔ میان خوشبختی و پول.

درباره کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید

کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید که ۱۰ فصل دارد، با این پرسش آغاز شده است که «آیا پول شما را ثروتمند می‌کند؟». نویسنده پاسخ این پرسش را «خیر» می‌داند. این کتاب قانون‌های جدید پول را به ما معرفی کرده است؛ قانون‌هایی که برخی از آن‌ها در سال ۱۹۷۱ میلادی تغییر کردند و تغییر آن‌ها نشان‌دهندهٔ قابل توجه بودن آن‌ها بوده است. رابرت کیوساکی معتقد است که بسیاری از مردم معتقدند هر چیزی که برای آن پول صرف شود، تبدیل به سرمایه می‌شود. اگر ما پول و سرمایه‌مان را برای چیزی محدود کنید، نه‌تنها پول بلکه هر آنچه را داریم، از دست می‌دهیم. سکه‌های طلا، سهام، اوراق بهادار، خرید خانه و... به تنهایی نمی‌تواند ما را ثروتمند کند؛ بلکه هوش مالی ما است که ما را به موفقیت می‌رساند. عنوان برخی از فصل‌های این اثر عبارت است از «هوش مالی چیست؟»، «ضریب هوشی مالی ۱: به دست آوردن پول بیشتر»، «ضریب هوشی مالی ۴: استفادهٔ بهینه از پول و سرمایه»، «ضریب هوشی مالی ۵: بالابردن میزان آگاهی» و «گسترش نبوغ و استعداد مالی».

خواندن کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزه‌ٔ مالی و افرادی که مایلند درمورد رابطهٔ میان خوشبختی و پول بدانند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانوادهٔ دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی، در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامهٔ تحصیل پرداخت و پس از به پایان رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشت. پس از بازگشت از ویتنام و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷ سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. رابرت کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید. «چهارراه پولسازی»، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» و «جوان و پولدار بازنشسته شوید» از آثار مکتوب او است.

بخشی از کتاب هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید

«موضوع جنگ و تضاد میان بخش‌های مغز برای من بسیار جالب است. بیشتر از همه دوست دارم بدانم که آنها برسر چه موضوعاتی با یکدیگر تضاد دارند. تا آنجائیکه من می‌دانم افراد با تحت آموزش قرار گرفتن قوای ذهنی خود را تقویت می‌کنند و در بسیاری از مراحل زندگی به موفقیت می‌رسند. تابه‌حال از کسی نشنیده‌ام که درباره‌ی عامل بوجود آورنده‌ی تضاد میان بخش‌های مختلف مغز صحبت کند و این مسئله هنوز مبهم است. اما می‌دانم که برخی تفاوت‌ها باعث بوجود آمدن چنین تضادهایی می‌شوند. مثلاً برخی از افراد هستند که با وجود ترک‌تحصیل باز هم قوای ذهنی خوبی دارند و با اینکه هیچ آموزشی ندیده‌اند، موفق‌تر از افراد آموزش دیده عمل می‌کنند. شاید همین مسئله تضادی را در ذهن او ایجاد کند. من شخصاً به این مسئله اعتقاد دارم. گاهی میان آنچه که در ذهن ماست، با آنچه که یاد می‌گیریم، تفاوت وجود دارد و همین باعث بروز نوعی اختلال در مغز ما می‌شود و ذهن در تصمیم‌گیری‌ها کمی کند عمل می‌کند. بدین ترتیب شخص تصور می‌کند که با استفاده از هر دو نوع یاد گرفته‌ها (آنچه که در مغز ماست و آنچه یاد گرفته‌ایم) می‌تواند تصمیم‌گیری کند. به همین خاطر بود که وارن بافت می‌گفت: تغییر تنها عاملی است که از عدم آگاهی‌های ما حمایت می‌کند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

مهدی ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰

نسخه کامل و بدون نقص این کتاب بی نظیره و بر خلاف پیام های بعضی دوستان هیچ ربطی به کتاب پدر پولدار پدر فقیر نداره در واقع این کتاب یکی از سه کتاب مجموعه(۱_پدر پولدار ٬ پدر فقیر/۲_چهار راه پولسازی/۳_هوش

- بیشتر
golnaz
۱۳۹۸/۰۶/۲۸

پنجاه بار یک حرف و جمله را به شکل های مختلف توضیح داده ! 80 ص روی گوشی رفتم جلو وباید بگم بعد 80 ص هم چیز خاصی برای گفتن نداشت! اگر میخواید وقت تون تلف نشه نخونیدش

مریم
۱۳۹۵/۰۸/۰۵

بنظرم برای اقتصاد آمریکا بیشتر این روشا گفته شده و زیاد بدرد ایران نمیخوره. درکل من چیز زیادی دستگیرم نشد

Elle
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

در این کتاب کیوساکی مطالب را خلاصه وار به مخاطب معرفی میکند، اگر طالب و خواستار کسب ثروت و تغییر زندگیتان هستین این مطالب را به مانند ریسمانی به سمت هدف پیش میگیرین و آنرا رها نخواهید کرد و در

- بیشتر
نیوشا
۱۳۹۹/۰۲/۱۸

خب دوستان پیشنهاد میکنم فقط کتاب پدر پولدار پدر بی پول رو بخونید این کتاب چیز بیشتری به شما یاد نمیده بیشتر تبلیغ شرکت رابرت کیوساکی هست که دوره هاشو شرکت کنید، جملات کلیدی و تکان دهنده ای هم نداره. موفق

- بیشتر
رضا
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

ترجمه بسیار ضعیف

Amir big
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

واقعا که تعداد صفحات رو نوشتید ۲۷۲ ولی وقتی خریدم دیدم نوشته ۱۷۹ صفحه دزدی همه جا هست حتی بین کتاب خون ها ،خلاصه ی کتاب رو گذاشتید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۴)
هرچیزی که بتواند شما را به سود بیشتر برساند، به همان اندازه می‌تواند شما را شکست دهد.
pesar_farda
«قبل از اینکه بخواهی دویدن را آغاز کنی، باید راه رفتن را یادبگیری
mz
وارن بافِت یکی از بزرگترین سرمایه‌داران می‌گوید: «اگر نتوانید عواطف و احساسات خود را کنترل کنید، به طور قطع در کنترل و حفظ پول‌هایتان هم با مشکل روبرو می‌شوید.»
mehdiesmaeilinasab
خدا شریک ماست اگر هرلحظه تصمیم بگیرید که بخواهید بخشی از سرمایه‌هایتان را به مراکز خیریه ببخشید، مطمئن باشید که خدا شریک شماست و چندبرابر مقدار سودی که قرار است از سرمایه‌گذاری دربیاورید، به شما سود می‌دهد.
sajjadmahmoudi
ضریب هوشی ۱: بدست آوردن پول بیشتر. ضریب هوشی۲: حفظ پول و سرمایه. ضریب هوشی۳: بودجه‌بندی سرمایه. ضریب هوشی۴: استفاده بهینه از پول و سرمایه. ضریب هوشی۵: بالابردن میزان آگاهی.
کاربر ۶۵۹۳۵۵
همیشه به یاد داشته باشید که مراحل یک هدف مهم‌تر و با ارزش‌تر از خودِ هدف است.
matinzz
افراد با پشت سرگذاشتن مراحل هدفشان است که پولدار می‌شوند، نه با رسیدن به هدفشان.
mehdiesmaeilinasab
من هم هنگامی که جوان بودم تلاش‌های فراوانی کردم و تا سن ۳۰ سالگی هیچ پولی نداشتم
mehdiesmaeilinasab
بسیاری از افراد از دنبال کردن آرزوهای خود می‌ترسند و تصور می‌کنند که نوعی اتلاف وقت است. هنگامی که آنها کاری را شروع می‌کنند به محض شکست خوردن آن را رها می‌کنند و همیشه دیگران را مسئول ناکامی‌های خود می‌دانند.
mehdiesmaeilinasab
به یاد داشته باشید که ما نباید خودمان را با اهدافمان هماهنگ کنیم، بلکه باید اهدافمان را با خودمان همگام کنیم و هرچه سن‌مان بالاتر رود. اهداف‌مان نیز والاتر شوند تا به مفهوم حقیقی موفقیت دست پیدا کنیم.
محمدرضا

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۷۴۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان