دانلود و خرید کتاب آموزش مقاله نویسی هنری ام. برتون ترجمه هلیا نوده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مقاله نویسی اثر هنری ام. برتون

کتاب آموزش مقاله نویسی

انتشارات:نشر ویراست
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش مقاله نویسی

کتاب آموزش مقاله نویسی نوشته هنری ام. برتون است و با ترجمه هلیا نوده و سیدحسن سیدرضایی در نشر ویراست منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند اولین مقاله تحقیقی خودتان را بنویسید.

درباره کتاب آموزش مقاله نویسی

با این کتاب بیاموزید که چگونه یک مقاله تحقیقاتی کامل را شروع کنید. ساختار آن را شکل دهید، بنویسید و منتشر کنید تا رتبه برتر را کسب نمایید. این کتاب برای راهنمایی شما در زمینه هنر نوشتن یک مقاله تحقیقاتی مناسب است. اگر در تلاش هستید که اولین مقاله رسمی خود را برای رشته خود تکمیل کنید، مهم نیست که در کدام مرحله برای کسب مدرک هستید، این کتاب برای شما می تواند مفید باشد. مهم نیست که دلیل نگارش مقاله چیست، با اطلاعاتی که قرار است به شما داده شود، می‌توانید نوشتن مقاله را یاد بگیرید.

 اگر می‌خواهید مقاله تحقیقاتی خود را مؤثر کنید، سه نکته را باید در نظر بگیرید: باید مطمئن شوید که یک سؤال تحقیقاتی مؤثر دارید و مطمئن شوید که آن سؤال را تا حد ممکن واضح نشان می‌دهید. سپس، باید نشان دهید که کار را برای پاسخ به این سؤال تحقیق انجام داده‌اید تا بتوانید فرضیه خود را در مورد آن بسنجید. در آخر، باید پاسخ خود را ارائه دهید. وقتی مقاله شما کامل شد، نوبت به تصحیح نهایی آن می‌رسد. این کتاب تمام این مراحل را به شما یاد می‌دهد و به شما کمک می‌کند بتوانید بهترین مقاله علمی خود را ارائه کنید.  

خواندن کتاب آموزش مقاله نویسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش مقاله نویسی

چه اتفاقاتی منجر به رکود بزرگ شد؟ چرا مردم می‌خواهند در گروه‌های اجتماعی زندگی کنند؟ چه چیزی ما را به عنوان گونه منحصر به فرد می‌کند؟ چگونه فکر می‌کنیم؟ چه چیزی به نوشتن مقاله می‌انجامد؟ این‌ها همه سؤالاتی است که می‌تواند مطرح شود. همه آن‌ها از جهات خاص خود بسیار مهم هستند و یک چیز مشترک دارند. علی‌رغم اینکه این سؤالات متفاوت است، اما یک نکته مشترک این است که همه آن‌ها پاسخ می‌دهند. پاسخ‌ها ممکن است متفاوت باشد، اما همه آن‌ها پاسخ‌های واقعی دارند که اگر بخواهید به‌صورت آنلاین درباره آن‌ها تحقیق کنید، می‌توان آن‌ها را یافت. این بدان معناست که آن‌ها مشکلاتی هستند که می‌توانند حل شوند. آن‌ها رمز و رازهایی هستند که خاتمه می‌یابند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بیرون بروید و این پاسخ‌ها را برای خود پیدا کنید.

همه ما سؤالاتی داریم که یا می‌خواهیم به آن‌ها پاسخ دهیم، باید به آن‌ها پاسخ دهیم یا از ما خواسته می‌شود در طول زندگی به آن‌ها پاسخ دهیم. روزانه سؤالاتی داریم - این غذا را در چه دمایی باید پخت؟ هوا در این هفته چگونه خواهد بود؟ پولم را کجا باید سرمایه‌گذاری کنم؟ در حال حاضر بهترین حرفه کدام است؟ افکار همراه با سؤالات دائماً به ذهن خطور می‌کنند و واکنش طبیعی ما جستجوی پاسخ‌ها است. با این حال، گاهی اوقات، سؤالات رسمی‌تری در مقاطع زمانی مختلف به ما ارائه می‌شود. اگر در دانشگاه هستید، احتمالاً ایده نوشتن مقاله را به خوبی می‌دانید، اما اغلب اوقات، وقتی که صحبت از درک چگونگی ایجاد مقاله‌های تحقیقاتی خوش ساخت می‌شود، افراد آمادگی لازم را ندارند. اگرچه درصورتی‌که قصد پیگیری کارهای دانشگاهیان را دارید، یادگیری نحوه استفاده از این موارد بسیار مهم هستند.

در این فصل، می‌خواهیم دقیقاً بررسی کنیم که مقاله تحقیقاتی چیست. شما باید دقیقاً بفهمید که چه عواملی در آن نقش دارد و چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که می‌توانید یک مسیر درست ایجاد کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

حجم

۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۴ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان