دانلود و خرید کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر چارلز داهیگ ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر اثر چارلز داهیگ

کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر

معرفی کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر

کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر با عنوان فرعی سخت کار نکنید! هوشمندانه کار کنید! نوشتهٔ چارلز داهیگ و ترجمهٔ رضا اردلان است که انتشارات شنیدار آن را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب از مجموعهٔ خلاصه‌کتاب‌های انتشارات شنیدار است و خلاصه‌ای از کتاب اصلی است.

دربارهٔ کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر

آیا برای شما اتفاق افتاده که برای آغاز یک پروژهٔ جدید، احساس هیجان کنید ولی شور و اشتیاق انجام پروژه، با گذشت زمان از بین برود؟

انتخاب‌های شما می‌توانند انگیزه‌تان برای بهره‌مندی از پروژه، تیم و خودتان را حفظ کرده یا حتی افزایش دهند. وقتی فردی کنترل بیشتری بر یک پروژه دارد، انگیزهٔ بیشتری پیدا می‌کند. وقتی افراد تصمیم به انتخاب بیشتری می‌گیرند، اشتیاق بیشتری پیدا کرده و احساس مسئولیت و کنترلِ آن کمک می‌کند تا از پس مشکلات خود را بربیایند.

در این کتاب چارلز داهیگ در تلاش است تا راهکارهایی را بیان کند که افراد از طریق آن‌ها بتوانند از اهداف خود دست نکشند و به فردی سازنده تبدیل شوند. شما با خواندن این کتاب می‌آموزید چگونه انگیزه و احساس رقابتی بودن خود را حفظ کنید و همچنین بر حواس‌پرتی‌ها غلبه کنید تا هم در زندگی روزمره و هم در مسیر رسیدن به آرزوهایتان موفق باشید.

اون چندین پیشنهاد دارد که در زمان‌های مختلف امتحان خود را پس داده‌اند. مثلاً او معتقد است که باید انگیزه در طول زمان حفظ شود. همچنین اهداف بلندپروازانه باید به چند هدف کوچک‌تر تقسیم‌بندی شوند و ...

دربارهٔ چارلز داهیگ

چارلز داهیگ متولد سال ۱۹۷۴ در نیومکزیکو است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ٔ تاریخ از دانشگاه ییل و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی از مدرسه‌ٔ بازرگانی هاروارد دریافت کرد. او چندین سال در نیویورک‌تایمز به‌عنوان خبرنگار کار کرد و پس از آن فعالیت خبری خود را در نشریات مختلف ادامه داد. 

چارلز داهیگ آثار غیرداستانی زیادی را منتشر کرده است و در سال ۲۰۱۳ جایزه‌ٔ پولیتزر را برای نوشتن مجموعه‌ای از ۱۰ مقاله درباره‌ٔ شیوه‌های تجاری شرکت اپل و شرکت‌های فناوری دیگر را از آن خود کرد.

خواندن کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزهٔ موفقیت علاقه دارید، خواندن این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باهوش تر، سریع تر، بهتر

«چگونه با دست نکشیدن از اهداف خود به فردی سازنده تبدیل شوید؟

همه‌ی ما افرادی را می‌شناسیم که هرگز از برنامه‌های خود دست نمی‌کشند و علیرغم بیماری یا جراحت، از برآورده شدن اهداف یا رسیدن به ضرب‌الاجل‌های خود اطمینان حاصل می‌کنند.

قطعاً همه‌ ما اینگونه نیستیم. احتمالاً ایده‌های بسیار خوبی داریم، ولی یا برای تحقق آن‌ها وقت کافی نمی‌گذاریم و یا اگر هدف خاصی را دنبال کنیم، به ‌آسانی تمرکز خود را از دست داده و از مسیر منحرف می‌شویم.

خبر خوب اینکه چگونگی دست نکشیدن از رؤیاها یک مهارت اکتسابی است؛ حتی اگر مسیرتان پر از موارد برهم زننده‌ی تمرکز باشد. این کتاب روش‌های مفید و آسانی برای حفظ مسیر در اختیارتان قرار می‌دهد تا اهداف خود را هوشمندانه‌تر، سریع‌تر و بهتر تبدیل به واقعیت کنید.

در این خلاصه‌ی کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چگونه بدون اینکه قبالً هرگز دویده باش یم، به یک دونده ی ماراتن تبدیل شویم؟

۲. چرا دو محقق برای فهمیدنِ پروسه‌ی خلاقیت، ۱۷/۹ میلیون مقاله مطالعه کردند؟

۳. داستان‌سرایی چگونه برای دستیابی اهدافتان به شما کمک می‌کند؟»

نظرات کاربران

فریما
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

چرا صفحات کتاب نیست

کاربر ۱۴۸۱۸۲۱
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

فقط ۲۴ صفحه از کتاب داخل فایل هست. اصل مطلب نیست تمرینات نیست ؟؟؟؟؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۲۶٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان