دانلود و خرید کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها حسین حسنی ترجمه میثم عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها اثر حسین حسنی

کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها

معرفی کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها

کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها نوشتهٔ حسین حسنی و ژو ژوئانگ و امانوئل زریمال سیلوا و ترجمهٔ میثم عابدی و حسین خسروپور و محمدحسین ابراهیم خان و امیرمهدی حسنی است و پژوهشکده امور اقتصادی آن را منتشر کرده است. این کتاب به اهمیت مستقل و ترکیبی هریک از آن‌ها در اقتصاد دیجیتال می‌پردازد.

درباره کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها

بلاک چین (Blockchain) از دو کلمهٔ بلاک (Block) و چین (Chain) تشکیل شده است. معنای لغوی بلاک چین، زنجیره بلاک (زنجیره بلوک) است؛ زمانی که در مورد زنجیره و بلاک در بلاکچین صحبت می‌کنیم، در واقع در مورد زنجیره‌‌ای از اطلاعات دیجیتالی صحبت می‌کنیم و هر بلاک این اطلاعات را در خود نگهداری می‌کند.

در یک تعریف کلی، می‌توانیم بگوییم بلاک چین یک دفتر کل توزیع شده، غیرمتمرکز و اشتراکی است که به صورت زنجیره‌ای از سوابق بنام بلاک ساخته شده است. هر بلاک در این زنجیره، مسئول ذخیره‌سازی نوعی از اطلاعات (مانند سوابق معاملات) است.

بیگ دیتا یا کلان داده درواقع اصطلاحی است که برای حجم زیادی از داده‌ها استفاده می‌شود که خیلی سریع و پیچیده هستند و پردازش آنها با استفاده از روش‌های سنتی، سخت و غیرممکن است. به‌طور کلی ما با علم داده، داده‌کاوری، تحلیل داده‌ها و یادگیری ماشین روبه‌رو هستیم. دسترسی و نگهداری حجم زیادی از اطلاعات و داده‌ها برای تحلیل‌هایی بعدی کاری زمان‌بر و پرهزینه است.

رمزارز (رمز پول) (محاوره ایران ارز دیجیتال، رمزارز) یکی از گونه‌های ارز دیجیتال است که از فناوری رمزنگاری در طراحی آن استفاده شده و معمولاً به صورت نامتمرکز اداره می‌شود.

کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها به تلفیق این سه دسته می‌پردازد.

خواندن کتاب تلفیق فناوری‌ های بلاکچین، بیگ دیتا و رمزارزها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزه‌های کامپیوتر و اقتصاد نوین پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان