دانلود و خرید کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و رازهایی دارم باربارا بیکر هولستاین ترجمه ندا شادنظر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و رازهایی دارم اثر باربارا بیکر هولستاین

کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و رازهایی دارم

معرفی کتاب حقیقت دارد من یک دخترم و رازهایی دارم

«حقیقت دارد من یک دخترم و رازهایی دارم» نوشته باربارا بیکر هولستاین، فارغ‌التحصیل رشته‌ی روان‌شناسی از دانشگاه‌های نیوجرسی و ماساچوست است و کتابی برای مادرها و دختران‌شان است.

این کتاب آموزش‌هایش را در قالب داستانی و به صورت یک دفترچه خاطرات بیان می‌کند.

در بریده‌ای از مقدمه کتاب می‌خوانیم:

نیرو و انرژی دخترانه‌ای که در وجود راوی این کتاب نهفته است، در درون دختر شما هم وجود دارد. شما هم در بچگی این انرژی را داشته‌اید. بیایید با دختر شاداب و سرزنده‌ای که در درون ماست، خوش باشیم. به دختران‌مان شهامت بدهیم، تاییدشان کنیم و کمک‌ کنیم تا خود را بشناسند. این برای رشد و بالندگی‌شان لازم است.

هفت راه برای خوشبختی دخترها وجود دارد. دخترها باید این هفت راه را طی کنند تا به خوشبختی واقعی برسند. چرا؟ چون با آن‌که این راه‌ها متفاوت هستند، اما کاملاً به هم ربط دارند. اگر این هفت راه را با موفقیت طی نکنیم، به تکامل نمی‌رسیم. شما، مادران عزیز، باید به دختران‌تان کمک کنید به سلامت و با موفقیت راه‌های خوشبختی را طی کنند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که بچه‌ها با بزرگ‌ترها تفاوت دارند، بنابراین راه‌های رسیدن به خوشبختی‌شان نیز متفاوت است. آیا والدین باید به فرزندان‌شان کمک کنند تا هفت راه خوشبختی را طی کنند؟ بله. مسلماً. شما خیلی مهم هستید. پس بیایید نگاهی به این هفت راه بیندازیم.

بنابراین ما باید یاد بگیریم چطور با دخترهای‌مان حرف بزنیم و ارتباط موثری با آن‌ها داشته باشیم. وقتی این کتاب را می‌خوانید، متوجه می‌شوید که چطور باید به دخترتان کمک کنید هفت راه خوشبختی را طی کند.

نظرات کاربران

badliar bad liar
۱۳۹۷/۰۵/۰۱

فقط برای مادر ها هستش؟

سپیده
۱۳۹۶/۰۲/۲۸

نویسنده ،فارغ التحصیل رشته ی روانشناسی،و این کتاب رو برای مادرها و دخترهاشون نوشته.آموزش ها،در قالب داستانی و بصورت ی دفترچه ی خاطراته.

Army Girl
۱۳۹۵/۰۹/۰۱

خوب بود بخونم دخترا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۹۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان