دانلود رایگان کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر لیلا شیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر اثر لیلا شیری

کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر

نویسنده:لیلا شیری
انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر

کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر نوشتهٔ لیلا شیری است و انتشارات آرنا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر

کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر در مورد زندگانی و فضایل ملکه اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) از تولد تا شهادت است. از دوران کودکی حضرت (س) تا ازدواج و زندگی با مولا امیرالمؤمنین علی (ع) و ماجرای شوم و نحس سقیفه بنی ساعده و ماجرای غصب فدک و بیان خطبه‌ای آتشین توسط حضرت زهرا (س) در مسجد النبی ذکر شده، همچنین ماجرای بیماری حضرت زهرا (س) که عاقبت منجر به شهادت مظلومانه ایشان شد و ماجرای عیادت ابوبکر و عمر و نپذیرفتن آن‌ها، توسط حضرت زهرا (س) و اینکه ابوبکر نتوانست رضایت حضرت زهرا (س) را جلب و جبران کند و بهترین دلیل و مدرک مستند در این زمینه منابع خود اهل سنت است. برای مثال بخاری در صحیح می‌نویسد: دختر پیغمبر فاطمه، مرد درحالی‌که بر ابوبکر و عمر غضبناک بود و همه این موارد در هر فصلی جداگانه نگاشته شده است. همچنین در فصلی از کتاب در مورد اسامی ۱۲ زن که در قرآن نامشان ذکر شده مباحثی بیان شده و در قسمتی دیگر از کتاب ماجرای جالب و شنیدنی مفاخره حضرت فاطمه (س) با حضرت علی (ع) ذکر شده که بسیار زیبا، جذاب و خواندنی است و نام کتاب ملکه اسلام خاتون محشر از متن همین مفاخره و حقایق زیبای آن برگرفته شده است.

و در ادامه در فصل‌های انتهایی کتاب در مورد خادمه حضرت زهرا (س) بانو فضه حکایتی ناب و خواندنی بیان شده است.

در واقع پایه و اصل مهم این کتاب ماجرای توطئه شوم سقیفه بنی ساعده است که مبدأ و سرمنشأ تمامی مصیبت‌های دنیای اسلام شده و از ظلم گرانی که در حق حضرت فاطمه (س) یگانه دختر نازدانه رسول الله (ص) و مولا علی (ع) روا داشتند، از منظر و دیدگاه علمای اهل سنت و شیعه بررسی شده و مطالبی مهم و خواندنی در این زمینه بیان شده است که این ظلم گران چگونه مسیر اسلام ناب و حقیقی را از مسیر اصلی‌اش جدا کرده و آثار نحس و شوم این انحراف، تحریف اسلام و تکه تکه‌کردن آن به فرقه‌های مختلف مذهبی شده که هنوز هم ادامه دارد و اخیرا شاهد ظهور و بروز فرقه خونخوار و وحشی داعش که زائیده همین انحرافات است، بوده‌ایم.

خواندن کتاب ملکه اسلام، خاتون محشر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب را به همهٔ دوستداران حضرت زهرا (س) و اهل بیت پیامبر (ص) و اطلاع از حقایق تلخی که برای این خاندان جلیل القدر به وجود آمده پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۲۳۸۷۹
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

این کتاب بسیار خوب و مفید بود و به ماجراهای خاصی در تاریخ اشاره می کنه که هم حس غرور و افتخار را درون آدم زنده می کند و هم اوج مظلومیت خاندان رسول الله ص و حضرت علی ع

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۹۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
رایگان