دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه علی خوروش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلییر و ترجمهٔ علی خوروش است و انتشارات الماس دانش آن را منتشر کرده است. این کتابْ ساده‌ترین روش‌ها برای ایجاد عادت‌های مثبت و سازنده و رهاشدن از عادت‌های منفی و مخرب را در اختیار شما می‌گذارد. پایه و اساس این کتاب، الگوی عادت‌های ۴مرحله‌ای جیمز کلییر است، راهنمایی، میل شدید، پاسخ و پاداش، و این ۴ قانون تغییر رفتار است که این مراحل را کامل می‌کند.

درباره کتاب عادت های اتمی

راهکارهایی که کتاب عادت‌های اتمی ارائه می‌دهد،مناسب همهٔ افرادی است که به‌دنبال یک سیستم گام‌به‌گام برای پیشرفت هستند، فرقی نمی‌کند که مرکز اهدافتان سلامتی، پول، خلاقیت یا روابط باشد این کتاب در هر مسیری که بخواهید طی کنید راهنمایتان خواهد بود.

حوزه‌هایی که این کتاب ترسیم می‌کند ــ بیولوژی، عصب‌شناسی، فلسفه، روان‌شناسی و چیزهای دیگر ــ سال‌های زیادی وجود داشته‌اند. آنچه به شما پیشنهاد می‌کند، ترکیبی از بهترین ایده‌های افراد باهوش است که مدت‌ها قبل کشف شده و همچنین دربارهٔ کشفیات بسیار جالب دانشمندانی است که به‌تازگی انجام گرفته است.

کتاب عادت های اتمی، برنامهٔ گام‌به‌گامی را برای ایجاد عادت‌های بهتر، نه برای چند روز و چند هفته، بلکه برای تمام عمر، به اشتراک می‌گذارد. برای ایجاد عادت‌های بهتر یک راه درست وجود ندارد، اما این کتاب بهترین راه را توضیح می‌دهد؛ روشی که بدون در نظر گرفتن اینکه از کجا شروع می‌کنید یا سعی دارید چه چیزی را تغییر دهید، کارآمد خواهد بود. این کتاب یک مقالهٔ پژوهشی دانشگاهی نیست، بلکه یک کتاب دستی کاربردی است.

خواندن کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاس آمریکایی است که آثارش همیشه جزو پرفروش‌ترین‌هاست. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلییر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او از طریق خبرنامه‌ٔ ایمیلی قدرتمندی ارتباطی با طرفدارانش در کل دنیا برقرار کرده است و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به‌اشتراک می‌گذارد؛ همچنین از طریق وب‌سایتش، jamesclear.com، که ماهانه چند میلیون بازدید دارد، با همراهانش در ارتباط است.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

«بریلزفورد آمده بود تا بریتیش سایکلینگ را به مسیر تازه‌ای وارد کند. وجه تمایز او با مربی‌های دیگر اصرارش به یک استراتژی واحد یعنی «تجمیع سودهای حاشیه‌ای» بود. این استراتژی می‌گوید درهمهٔ زمینه‌ها باید به دنبال بهبود و پیشرفت‌های کوچک وجزئی باشید. به عقیدهٔ بریلزفورد: «این اصل به طور کلی از شما می‌خواهد تمام قطعات دوچرخه را باز کنید، هرکدام را به یک مقدار اندک بهبود دهید و پس از مونتاژ مجدد قطعات شاهد بهبود فوق‌العادهٔ عملکرد دوچرخهٔ خود باشید.»

بریلز فورد و دستیارانش کار خود را با تغییرات کوچکی آغاز کردند که تقریبا از هر تیم دوچرخه سواری حرفه‌ای انتظار می‌رود. آنها زین دوچرخه‌ها را به منظور راحت تر شدن باز طراحی کردند و رویشان الکل مالیدند تا چسبندگی بهتری به لباس ورزشکار داشته باشد. لباس‌هایی به دوچرخه سواران دادند که با الکتریسیتهٔ ساکن گرم می‌شد و دمای ماهیچه‌های آن‌ها را در سطح ایده‌آل نگه می‌داشت. همچنین سنسورهایی به بدن ورزشکارن وصل کردند تا بتوانند واکنش بدن آن‌ها را در زمان هر تمرین خاص ثبت و ضبط کنند. لباس‌های مختلفی را در تونل باد ازمایش کردند و در نهایت به دوچرخه سواران کوهستان هم لباس دوچرخه‌سواران پیست را دادند که سبک تر و آیرودینامیک‌تر بود.

اما این پایان کار آن‌ها نبود. بریلزفورد و همکارانش به این بهسازی‌های یک درصدی در زمینه‌های کوچکی که قبل‌تر به چشم هیچ‌کس نیامده بود ادامه دادند. آنان انواع مختلف ژل ماساژ را امتحان کردند تا ببینید کدام یک به بازیابی سریع‌تر توان ماهیچه‌ها کمک می‌کنند. برای آموزش بهترین روش شستن دست‌ها به طوری که باعث سرماخوردگی نشود یک پزشک را استخدام کردند. به دوچرخه سواران خود بالش‌هایی دادند که کمک می‌کرد راحت تر بخوابند. حتی داخل خودروهای حمل دوچرخه‌ها را به رنگ سفید درآوردند تا کوچک ترین آلودگی مشخص باشد؛ چون همین آلودگی‌ها و گردغبار اندک می‌توانست روی عملکرد دوچرخه‌ها تاثیر منفی بگذارد.»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

کاربر 3626748
۱۴۰۲/۱۱/۰۶

عالی توصیه میکنم بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

حجم

۸۶۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۵۰۰
۲۶,۲۵۰
۵۰%
تومان