دانلود و خرید کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی مژگان کلهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی اثر مژگان کلهر

کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی

معرفی کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی

کتاب «الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی» نوشتۀ مژگان کلهر است و نشر افق آن را منتشر کرده است. الینا در کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی مثل خیلی از بچه‌های دیگر دوست دارد حیوان خانگی داشته باشد.

درباره کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی

داستان الینا در هتل سه ستارۀ حیوانات خانگی با رفتن به پارک آغاز می‌شود. برادر کوچک الینا برای آزمایش مدرسه‌اش به چند مورچۀ بزرگ نیاز دارد بنابراین مادر، مانی،‌ الینا و دوست صمیمی‌اش مهتاب به پارک می‌روند. آنجا افرادی را می‌بینند که حیوانات خانگی خود را برای هواخوری آورده‌اند. بعد از ترسیدن از یک سگ ولگرد،‌ زنی یک کاغذ تبلیغات به دست آن‌ها می‌دهد. تبلیغاتی از یک جای عجیب، پانسیونی برای نگهداری از حیوانات خانگی! این تبلیغات اتفاق هیجان‌انگیزی را در داستان رقم خواهد زد.

کتاب الینا در هتل سه ستارۀ حیوانات خانگی چهارمین جلد از مجموعه داستان‌های الینا است که به همت انتشارات افق منتشر شده است. مژگان کلهر در این کتاب داستان دیگری از زندگی الینا، ‌شخصیت شیرین این مجموعه را روایت می‌کند. داستان به شیوۀ اول‌شخص و از زبان الینا روایت می‌شود. او ابتدا خود و خانواده‌اش را به شیوه‌ای بامزه معرفی می‌کند. این شروع جذاب داستان به همراه تصاویر جالب و زیبای کتاب که سارا طبیب‌زاده تصویرگری آن را به عهده داشته است،‌توجه کودکان را به خود جلب می‌کند. ازآنجایی‌که الینا یک شخصیت ایرانی است بچه‌ها ارتباط بیشتری با او برقرار می‌کنند. این مجموعه سرشار از اتفاقات خنده‌دار و هیجان‌انگیز است و با قصه‌های متنوع و خلاقانه کودکان را درگیر قصه می‌کند. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت است از: «الینا در عروسی به‌صرف خارش»، «الینا در مسابقهٔ فوتبال قرمز یا آبی؟»، «الینا در کارآگاه‌بازی با پلنگ صورتی» 

خواندن کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۷ سال و دوستداران کتاب‌های کودک و طنز پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مژگان کلهر

مژگان کلهر،‌ نویسنده، ویراستار و مترجم در سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد و در رشتۀ مترجمی زبان انگلیسی تحصیل کرد. او نویسندگی را ابتدا با نوشتن داستان برای نوجوانان آغاز کرد اما بعدها به سراغ کتاب‌های برای کودکان و خردسالان رفت. اولین کتاب او «کلاغ‌ها نمی‌پرند» نام دارد که در سال ۱۳۷۲ منتشر و برندۀ کتاب سال سروش نوجوان شد. مژگان کلهر کتاب‌های تألیفی متعددی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به «مجموعه چهارجلدی آفتاب و عزیز خانم»، «نامه‌ای از آسمان»، «پس از عرض سلام»، «مجموعۀ چهارجلدی جیرک و جورک»، «مجموعه داستان کسی که موهایم را شانه زد»، «داستان هی با من دوست می‌شوی؟»، «دختری با روبان سفید»، «مجموعه داستان به آینه نگاه نمی‌کنم»، «خسرو و شیرین»، «مجموعۀ نی‌نی مامانی»، «مجموعۀ آخ و دینگ»، «ماهیگیر و بهار»، «داستان لاک‌پشت و میمون»، «ماهیگیر و مرغ آه»، «چه کسی آقای صورتی را می‌شناسد؟». او همچنین به‌عنوان مترجم و ویراستار فعالیت کرده است. برخی از کتاب‌های ترجمه مژگان کلهر «مجموعهٔ پنج‌جلدی سوفی»، «آقای هنشاو عزیز»، «هالینکا»، «مجموعه شش‌جلدی جونی بی جونز»، «دروغگو و جاسوس» و «باهوش».

بخشی از کتاب الینا در هتل سه ستاره حیوانات خانگی

«اگر حیوان خانگی دارید و می‌خواهید به مسافرت بروید یا کاری پیش‌آمده و نمی‌توانید مدتی از حیوانتان نگهداری کنید، آن‌ها را به ما بسپارید. ماز حیوانات خانگی شما در محلی امن نگهداری می‌کنیم. هزینۀ نگهداری توافقی است. شمارۀ تماس: ۸۰...۰۹۱۲۸۷».

نظرات کاربران

Nahal
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

الینا یک دختر کلاس چهارمی است که یک برادر کوچک هم دارد که اسمش مانی است و البته که کتاب خوبی هست.

کاربر 5166653
۱۴۰۲/۰۸/۱۵

عالیه قصه خیلی خوبی داره توصیه میکنم بخونین حتما

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
۱۱,۲۰۰
۳۰%
تومان