دانلود و خرید کتاب عادت های اتمی جیمز کلیر ترجمه علیرضا غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب عادت های اتمی

معرفی کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی نوشتهٔ جیمز کلیر و ترجمهٔ علیرضا غلامی و محمدرضا غلامی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب عادت های اتمی

کتاب عادت های اتمی (تغییرهای کوچک، نتیجه‌های بزرگ) یکی از مشهور‌ترین کتاب‌های حوزهٔ موفقیت در جهان معاصر است که به خواننده یاد می‌دهد چطور عادت‌های خوب را در خودش تقویت کنند. عادت را رفتاری دانسته‌اند که به‌طور منظم یا بیشتر اوقات به‌صورت خودکار انجام می‌شود. شناخت عادت‌ها به ما کمک می‌کند تا نقطهٔ قوت و ضعف‌هایمان را بشناسیم، اما این کافی نیست؛ اگر می‌خواهیم زندگیمان را تغییر دهیم باید عادت‌هایمان را تغییر دهیم. پژوهش‌ها نشان داده است که افرادی با عادت‌های مشابه، مسیرهای مشابهی را طی می‌کنند. کتاب «عادت‌های اتمی» سعی کرده در چند بخش به شما یاد دهد چطور عادت‌های افراد موفق را پیش بگیرید. در بخش اول به قدرت شگفت‌انگیز عادت‌های اتمی پرداخته شده است. بخش دوم رابطۀ دو سویۀ شکل‌گیری شخصیت افراد و عادت‌ها بررسی شده است. بخش سوم دربارهٔ ایجاد عادت‌های بهتر در چهار مرحلۀ ساده است. عادت‌های اتمی روشی است که به ما کمک می‌کند تا هر روز یک درصد بهتر شویم؛ در اصل این روش قرار است به ما کمک کند تا با عادات بد خود خداحافظی کنیم و عادت‌های خوبی را جایگزین کنیم که ما را به‌سمت موفقیت هل می‌دهند. چگونه؟ این کتاب را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب عادت های اتمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز کلیر

جیمز کلیر (James Clear) نویسنده و عکاسی آمریکایی است که آثارش از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. او در دوران نویسندگی خود بیشتر بر مسئلهٔ «عادت» متمرکز بوده‌ است. فعالیت‌های کلیر بیشتر در حوزۀ ایجاد نگرش مناسب برای پذیرش اثر عادات کوچک بوده است. او ازطریق خبرنامه‌ٔ ایمیلی قدرتمندی، ارتباطی با طرفدارانش در کل دنیا برقرار کرده و محتواهای ارزشمندی را با آن‌ها به اشتراک گذاشته است؛ همچنین از طریق وب‌سایتش به‌نشانی jamesclear.com (که ماهانه چند میلیون بازدید دارد)، با همراهانش در ارتباط است. یکی از کتاب‌های مشهور او «عادت‌های اتمی» نام دارد.

بخشی از کتاب عادت های اتمی

«هر موفقیتی که در زندگی به آن دست پیدا می‌کنید حاصل دوراندیشی و تصمیم‌گیری درست در شکل‌دهی عادت‌های تکرارشوندهٔ مثبت شماست؛ دارایی‌تان حاصل رفتارهای خوب مالی، وزنتان حاصل رفتارهای تغذیه‌ای درست، دانسته‌هایتان حاصل رفتارهای صحیح مطالعاتی و بی‌نظمیتان حاصل رفتارهای اشتباه بهداشتی است. شما محصول هر چیزی را که تکرار می‌کنید، درو خواهید کرد»

معرفی نویسنده
عکس جیمز کلیر
جیمز کلیر

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

نظرات کاربران

tiygeer_bagal
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

عالی قیمتش هم خیلی خوب. همون کتاب با قیمت عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان