دانلود و خرید کتاب نخستین قانون (جلد سوم؛ واپسین نبرد شاهان) جو ابرکرومبی ترجمه سعید سیمرغ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نخستین قانون (جلد سوم؛ واپسین نبرد شاهان) اثر جو ابرکرومبی

کتاب نخستین قانون (جلد سوم؛ واپسین نبرد شاهان)

معرفی کتاب نخستین قانون (جلد سوم؛ واپسین نبرد شاهان)

کتاب «واپسین نبرد شاهان» نوشتۀ جو ابرکرومبی و ترجمۀ سعید سیمرغ است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را منتشر کرده است. کتاب واپسین نبرد شاهان جلد سوم از مجموعهٔ نخستین قانون است.

درباره کتاب واپسین نبرد شاهان

داستان با دیدار فرمانده گلوکتا با لرد اینگِلستاد، یکی از بزرگ‌ترین مردان انجمن همگان آغاز شده است. گلوکتا با پای لنگ به تالار بسیار بزرگ او آمده تا رأی او را بخرد. او جاهای دیگری هم رفته برای همین بی‌حوصله است و همان ابتدا با تهدید تلاش می‌کند حرف خود را روشن و واضح بگوید. ازآنجایی‌که پادشاه سرزمین‌های متحد در حال مرگ است، انتخاباتی در راه است و می‌خواهند در انجمن همگان برای انتخاب پادشاه بعدی رأی‌گیری کنند؛ بنابراین گلوکتا با دادن رشوه، حق‌السکوت و تهدید مشغول جمع‌کردن رأی برای استاد اعظم سالت است. او متوجه می‌شود که قبل از آمدنش نماینده‌ای از طرف عالی‌جناب قاضی ماروویا هم نزد اینگلستاد آمده و پیشنهادها و تهدیدهای مشابهی را مطرح کرده بود. درحالی‌که نجیب‌زادگان تلاش می‌کنند تا تاج را تصاحب کنند، بی‌خبرند از اینکه لرد براک انتخاب خواهد شد.

سه‌گانهٔ نخستین قانون با داشتن شخصیت‌های پیچیده، طرح داستانی با جزئیات ظریف و درهم‌پیچیده و فضاسازی قوی توجه خوانندگان زیادی را به خود جلب کرده است. واپسین نبرد شاهان سومین جلد از سه‌گانهٔ نخستین قانون، هیجان‌انگیز، تاریک و سراسر اکشن است. ۲ عنوان دیگر این سه‌گانه «تیغ شمشیر» و «پیش از آنکه به دار آویخته شوند» نام دارند. واپسین نبرد شاهان در دنیایی اتفاق می‌افتد که هم آشناست و هم ناآشنا. دنیای رازآلود و تاریکی که سحر و جادو هم در آن وجود دارد. داستان چندین شخصیت دارد که هرکدام اهداف و انگیز‌های خود را دارند. لوگن ۹انگشتی جنگجویی که گذشتۀ خون‌باری دارد، فرماندهٔ گلوکتا که به یک شکنجه‌گر تبدیل می‌شود و جیزال دن لوتار نجیب‌زاده‌ای که رؤیای پیروزی و درخشیدن دارد. آن‌ها درگیر نبرد قدرتی می‌شوند که می‌تواند دنیا را به آشوب بکشاند. این کتاب در اولین جشنوارهٔ دیوید گمل در سال ۲۰۰۹ نامزد دریافت جایزهٔ بهترین رمان فانتزی شد.

 خواندن کتاب واپسین نبرد شاهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان رمان‌های فانتزی و مهیج پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جو ابرکرومبی

جوزف ادوارد ابرکرومبی نویسندهٔ انگلیسی ۳۱ دسامبر ۱۹۷۴ در لنکستر متولد شد. او در رشتۀ روان‌شناسی دانشگاه منچستر تحصیل کرد. ابرکرومبی قبل از شروع به کار نویسندگی به‌عنوان تدوینگر فیلم فعالیت می‌کرد. «تیغ شمشیر» اولین اثر جو ابرکرومبی است که نوشتن آن ۲ سال طول کشید. بعد از آن هم شروع به نوشتن سه‌گانهٔ «نخستین قانون» کرد. رمان «نیمه شاه» او برندهٔ جایزهٔ لوکوس ۲۰۱۵ برای بهترین کتاب بزرگسالان جوان شد. او به همراه همسر و دخترش در لندن زندگی و کار می‌کند. 

بخشی از کتاب واپسین نبرد شاهان

«داگمن با شنیدن صدای شکسته‌شدن استخوان‌های گردن پسرک چهره درهم کشید. او سزاوار آن‌طور مردن نبود. ولی جنگ همین بود. خیلی‌ها طوری می‌مردند که سزاوارش نبودند. این کاری بود که باید انجام می‌شد و آن‌ها هم انجامش داده بودند و هر سه نفرشان هم زنده بودند. تا حد ممکن به کاری که انجام داده بودند امید داشت، ولی بااین‌وجود، کاری که باید می‌کردند حس تلخی هم در وجود او به جا می‌گذاشت. از نظر او چنان کارهایی هیچ‌وقت آسان نبودند، ولی از وقتی که رئیس شده بود، آن کارها سخت‌تر از همیشه شده بودند. عجیب بود که کشتن انسان‌ها، وقتی که کس دیگری دستورش را داده باشد، چقدر آسان‌تر بود. کشتن انسان به‌خودی‌خود کار سختی بود. سخت‌تر از آنچه به نظر می‌رسید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸۸ صفحه

حجم

۷۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸۸ صفحه

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰
۱۰%
تومان