دانلود و خرید کتاب اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو میرمحمد حسینی
کتاب اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو اثر میرمحمد حسینی

کتاب اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو

انتشارات:انتشارات بشری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو

کتاب «اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو» نوشتۀ میرمحمد حسینی است و انتشارات بشری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو

انسان همواره نیازمند آموزش و یادگیری است. آموزش موجب توانمندی نیروی انسانی می‌شود. اگر امر آموزش دربرگیرندۀ تجربۀ یادگیری، فعالیت سازمانی برنامه‌ریزی شده و در جهت اهداف سازمانی تعیین‌شده باشد، اثربخش خواهد بود. اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو یکی از کتاب‌های مهم دورۀ کارشناسی رشتۀ پرستاری به‌حساب می‌آید. پرستار در هر حوزه‌ای که مشغول فعالیت است، برای تحقق و حفظ سلامتی لازم است به‌عنوان یک معلم عمل کند. آموزش به بیماران برای توقف کوتاه‌تر در بیمارستان، خروج زودتر از تخت و آمادگی برای گذراندن دورۀ نقاهت در خانه ضروری است. همچنین بیمار و خانواده‌اش زمانی که با بیماری‌های بلندمدت و افزایش ناتوانی و یا معلولیت مواجه شوند، به شناخت دربارۀ بیماری و شیوۀ درمان و مراقبت نیاز دارند. پرستار به‌عنوان کسی که آموزش در این حوزه را به بیمار و خانواده‌اش به عهده دارد، به نیازهای آموزشی جامعه نیز توجه می‌کند.

کتاب اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو در۵ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عارت است از: «فصل اول: مفاهیم آموزش و یادگیری»، «فصل دوم: کلیات آموزش به بیمار»، «فصل سوم: بررسی و شناخت نیازهای آموزش به مددجویان»، «فصل چهارم: برنامه‌ریزی آموزش به مددجو» و «اجرا، ارزشیابی و گزارش آموزش به مددجو».

 خواندن کتاب اصول یادگیری و روش آموزش به مددجو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان، اساتید پرستاری، پزشکان و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صول یادگیری و روش آموزش به مددجو

«به‌طورکلی یادگیری فعالیتی دگرگون‌ساز است که افراد را برای مقابله با رویدادها و سازش با محیط آماده می‌سازد و در موقعیت‌های مختلف و در اکثر سطوح زندگی حیوانی، ‌از بازتاب‌های شرطی جانوران پست تا فرایندهای پیچیدۀ شناختی در آدمی روی می‌دهد. آزمایش‌های گوناگون پژوهشگران و زیست‌شناسان دربارۀ گونه‌های جانداران در رده‌های بسیار پایین نشان داده‌اند که محرک‌های معنی‌دار در شرایط خاصی موجب تغییر رفتار آن‌ها نیز می‌شوند.

یادگیری درواقع یک‌ رشته فرایند است که شامل فراگیری، نگهداری، ‌یادآوری و بازشناسی مطالب آموخته‌شده بود و فرآوردۀ تجربه‌ها است. احساس و ادراک، یادآوری، نمادسازی، اندیشۀ مجرد و سرانجام رفتاری نیز از جمله برخی فرایندهایی هستند که در دادوستد میان آدمی و محیط روی می‌دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان