دانلود و خرید کتاب ماشین ها جیل مک دونالد ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماشین ها اثر جیل مک دونالد

کتاب ماشین ها

معرفی کتاب ماشین ها

کتاب ماشین‌ها را جیل مک دونالد نوشته و تصویرگری کرده و با ترجمۀ آناهیتا حضرتی کیاوندانی در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. این کتاب، جزو مجموعه داستان‌های سلام دنیا محسوب می‌شود که دربارۀ دانستنی‌های کودک و مناسب برای این ردۀ سنی است. مجموعۀ سلام دنیا، موضوعاتی مانند علم، طبیعت و فرهنگ را با زبانی ساده و صفحه‌هایی رنگارنگ و مصور توضیح می‌دهد. در این جلد، کودکان با انواع ماشین‌ها آشنا می‌شوند و دربارۀ ویژگی‌های هر ماشین یاد می‌گیرند.

درباره کتاب ماشین ها

کتاب ماشین‌ها در مجموعۀ سلام دنیا قرار دارد. مجموعۀ کتاب‌های سلام دنیا، مسائل و موضوعاتی مثل علم، طبیعت و فرهنگ را با مفاهیمی ساده، بیانی کودکانه، داستان‌وار و با تصویرسازی زیبا برای کودکان شرح می‌دهد. در هر جلد از این مجموعه، موضوعی خاص مانند منظومهٔ شمسی، حشره‌ها، پرندگان، حیوانات قطب شمال، خزندگان، دایناسورها، آب‌وهوا، جنگل‌های بارانی، باغبانی، موسیقی و... مطرح می‌شود که کودکان به کمک آن‌‌ها به پاسخ بسیاری از پرسش‌هایشان می‌رسند.

جیل مک دونالد، نویسندۀ مجموعۀ دانستنی‌های کودک، کودکان را شیفتهٔ کشف دنیای پیرامون خود کرده و آن‌ها را به فراگیری مطالب علمی از سنین کودکی تشویق می‌کند. او کودکان را با خود به‌ دنیای دانش می‌برد و مفاهیم علمی را با زبانی جذاب به آن‌ها یاد می‌دهد و به والدین کمک می‌کند علاقه به یاد گرفتن را در وجود کودکشان نهادینه کنند. مک دونالد که از سنین پایین به نقاشی کشیدن و به‌ویژه رنگ‌آمیزی علاقه داشت، در دانشگاه طراحی خواند و خود تصویرگری کتاب‌های این مجموعه را انجام داده است. با این مجموعه می‌توان در خانه آموخت و با این کتاب‌های سرگرم‌کننده و آسان، دنیا را کشف کرد. این یک راه عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است.

در کتاب ماشین‌ها، طرف‌داران اتومبیل‌ها و کامیون‌ها این کتاب را پر از وسایل نقلیه خواهند یافت و آن را بسیار دوست خواهند داشت. در این کتاب، کودکان می‌توانند همه‌چیز را در مورد انواع ماشین‌های هیجان‌انگیز، با حقایق آسان برای درک و تصاویر رنگارنگ، جذاب و شاد یاد بگیرند. آن‌ها با ماشین‌های مختلف همراه می‌شوند و دربارۀ ماشین‌ برقی، ماشین مسابقه، یدک‌کش، کامیون و کلی ماشین متنوع دیگر می‌آموزند و یاد می‌گیرند که هرکدام از آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و چه صدایی می‌دهند.

خواند کتاب ماشین ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان کنجکاو و والدینی که علاقه‌مند به خواندن کتاب با کودکانشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان