دانلود و خرید کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶ اندی گریفیتس ترجمه سمیه شکرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶ اثر اندی گریفیتس

کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶

معرفی کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶

کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶ نوشتۀ اندی گریفیتس و ترجمۀ سمیه شکرزاده است و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده است. خانه درختی داستان خانه‌ای است که ساکنانش ۲ دوست هستند به نام‌های اندی و تری که هر از چند گاهی تصمیم می گیرند ۱۳ طبقه به خانه‌‌شان اضافه کنند. این کتاب شامل تصاویر جالبی است که به طرح داستان کمک می‌کنند.

درباره کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶

اندی و تری در یک خانه درختی۱۵۶ طبقه زندگی می کنند. (قبلاً یک خانه درختی ۱۴۳ طبقه بود، اما آن‌ها ۱۳ طبقۀ دیگر به آن اضافه کردند.) دارای یک چاه آرزو، یک طبقه مواد بسیار بدبو، یک کوچه بولدرینگ (درست مانند بولدر است، با این تفاوت که شما به جای توپ از تخته سنگ استفاده می کنید). یک موتور معمایی، یک طبقه نمایش مسابقه تلویزیونی که توسط کوئیزی ربات مسابقه‌دهنده میزبانی می شود و دستگاه شگفت‌انگیز ذهن‌خوان ساندویچ‌ساز که دقیقاً می‌داند چه نوع ساندویچی می‌خواهید و آن را برای شما درست می‌کند.

شب قبل از کریسمس است اما اندی و تری هنوز آماده نیستند، آن‌ها نامه‌هایشان را برای بابانوئل ننوشته‌اند، سرود نخوانده‌اند و جوراب‌هایشان را آویزان نکرده‌اند، و حالا آقای دماغ بزرگ می‌خواهد کتاب بعدی‌شان تا فردا تمام شود. هنگامی که سورتمهٔ بابانوئل در خانهٔ درختی فرود می آید، گوزن شمالی در شاخه‌ها گیر می کند و بابانوئل به داخل دستگاه شبیه‌سازی می افتد. در حالی که ده‌ها بابانوئل در حال دویدن هستند و هیچ راهی برای تشخیص اینکه کدام یک واقعی است وجود ندارد، چه کسی قرار است همهٔ هدایا را تحویل دهد؟ این به اندی، تری و جیل بستگی دارد که برای نجات کریسمس با هم همکاری کنند!

خواندن کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان بالای ۹ سال مناسب است

بخشی از کتاب خانه درختی طبقه ۱۵۶ 

«سلام. من اندی هستم.

این هم دوستم تری است.

ما در یک درخت زندگی می‌کنیم.

وقتی می‌گویم درخت، منظورم خانه درختی است و وقتی می‌گویم خانه درختی، منظورم خانه درختی‌های قدیمی نیست، بلکه یک خانه درختی ۱۵۶ طبقه است(قبلاْ ۱۴۳ طبقه بود، ولی سیزده طبقۀ دیگر هم به آن اضافه کردیم).

پس منتظر چی هستید؟

بیایید بالا!

ما یک باریکۀ سنگی اضافه کرده‌ایم(درست مانند بولینگ است، فقط به جای توپ از تخته‌سنگ استفاده می‌کنید).

...»

نظرات کاربران

کاربر 8566889
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

داستان جالبی داره ولی اصلا طنزی رو داخلش ندیدم و در ضمن کوتاه ترین کتاب این نسخه بود.ولی ارزش خوندن رو داره تقریبا بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت خوندنش طول میکشه

کاربر 8550319
۱۴۰۳/۰۱/۲۰

این کتاب خیلی خوبه و جالب هست بخریدش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان