دانلود و خرید کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی کنث دروشر ترجمه عطا حجت کاشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی اثر کنث دروشر

کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی

معرفی کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی

کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی نوشتهٔ کنث دروشر و چاندراسکار پوچا و اوکسان کیم و ترجمهٔ عطا حجت کاشانی و مهدی شالچی طوسی است. دانشگاه بین المللی اهل بیت این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی

کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی دربارهٔ مباحث عمران است. تحلیل سازه‌ها یکی از مباحث مهم در رشته‌های مهندسی و بالاخص مهندسی عمران است که با استفاده از قوانین ریاضی و فیزیک به تحلیل و پیش‌بینی رفتار سازه‌ها می‌پردازد. تحلیل سازه‌ها روشی برای محاسبهٔ میزان تغییر شکل، نیروهای داخلی و عکس‌العمل‌های تکیه‌گاهی یک سازه است. اطلاعات مورد نیاز برای این محاسبات، مشخصات مقاطع سازه و بارهای وارد بر سازه هستند. پس از تحلیل سازه‌ها و تعیین نیروهای داخلی (برشی، محوری، لنگر خمشی و لنگر پیچشی) سازه را برحسب آنها طراحی می‌کنند؛ منظور از طراحی، تعیین مقاطع لازم برای اعضای مختلف است. 

درباره انتشارات دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام

دانشگاه بين‌المللی اهل بيت عليهم‌السلام در راستای رسالت خود و به‌منظور کمک به ارتقای علمی و تأمين نيازهای علمی، پژوهشی و تخصصیِ دانشجویان و پژوهشگران مسلمان و توانمندسازی آن‌ها، همچنین كمک به شناخت فرهنگ و تمدن اسلامی در سال ۱۳۸۳ و در مقطع تحصیلات تکمیلی، در قالب یک مرکز دانشگاهی محدود تأسیس و در سال ۱۳۹۰ به دانشگاهی جامع تبدیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این دانشگاه، در رشته‌های مختلف دانشگاهی میزبان دانشجویان بسیاری از ملیت‌های مختلف بوده است؛ همچنین مفتخر است عضو انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها (وابسته به سازمان یونسکو) باشد و در کنار آموزش، هر ساله میزبان اساتید و پژوهشگران مطالعات شرق‌شناسی برای فرصت‌های مطالعاتی از سراسر جهان است. کتاب حاضر را انتشارات این دانشگاه منتشر کرده است.

خواندن کتاب تحلیل سازه های معین و نامعین استاتیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مهندسی عمران پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۷ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۵۰%
تومان