دانلود و خرید کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول) محمدتقی انصاریان خوانساری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول) اثر محمدتقی انصاریان خوانساری

کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول)

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول)

کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول) به‌قلم محمدتقی انصاریان خوانساری را انتشارات انصاریان منتشر کرده است. این کتاب با استناد به روایات و سیرهٔ پیامبر و اهل‌بیت علیهم‌السلام و علمای دین به تبیین نحوهٔ تعامل آنان با پیروان سایر ادیان می‌پردازد.

درباره کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول)

نحوهٔ تعامل پیامبران و اهل‌بیت علیهم‌السلام و علما و بزرگان شیعه با پیروان سایر ادیان و مذاهب نقش مهمی در گسترش تعالیم و آموزه‌های اسلام و نزدیک شدن قلوب انسان‌ها و تقویت همبستگی میان پیروان ادیان توحیدی خواهد شد. محمد تقی انصاریان در کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول) کوشیده است تا در ۷ فصل و به استناد روایات از زندگی معصومین و علمای اسلام و نیز با معرفی کتاب‌ها و مقالات مرتبط، طریقهٔ تعامل با پیروان سایر ادیان را به خوانندهٔ مشتاق ارائه کند.

خواندن کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ کتب مذهبی از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

درباره محمدتقی انصاریان

محمدتقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر و مدیر انتشارات انصاریان، بزرگترین مجموعه انتشاراتی کتب شیعه به زبان‌های خارجی بود که در دههٔ هشتاد شمسی به عنوان خادم برجستهٔ قرآن کریم و ناشر برتر کشور معرفی و از ایشان تجلیل به عمل آمد. او بیش از نیم قرن در عرصهٔ نشر، ترجمه و گسترش کتاب‌های ارزشمند شیعه فعالیت داشته و بیش از ۱۲۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، فرانسه، ترکی استانبولی، ترکی آذری، روسی، اسپانیولی، چینی، ژاپنی و آفریقایی چاپ و منتشر کرده است که بسیاری از آنان در کتابخانه های جهان اسلام مورد استفاده شیعیان قرار گرفته است. این فعال فرهنگی طی چند سال گذشته، کتب ارزشمندی در خصوص زندگی علمای بزرگ شیعه جمع آوری و منتشر کرده است

بخشی از کتاب نقش پیشوایان دین، علما و بزرگان شیعه در تعامل اسلام با ادیان دیگر (جلد اول) 

«مصادیق اهل کتاب: بررسی آیات مربوط و شأن نزول آنها نشان میدهد که یهود و نصارا، مصداق روشن اهل کتاب از منظر قرآن اند و تورات و انجیل کتاب آسمانی آنان است. قرآن با استناد به نزول تورات و انجیل در زمان بعد از ابراهیم احتجاج اهل کتاب بر سر یهودی یا نصرانی بودن آن حضرت را نابخردانه خوانده و نفی می کند: «یا أَهْلَ الْكِتابِ لِمَ تُحَاجُّونَ فِي إِبْرَاهِيمَ وَ ما أُنْزِلَتِ التَّوْراةُ وَ الْإِنْجِيلُ إِلَّا مِنْ بَعْدِهِ أَ فَلَا تَعْقِلُونَ». (آل عمران ۳ (۶۵) نفی ارزش و بی پایه و اساس خواندن دین و آیین اهل کتاب بدون اعتقاد و عمل به تورات و انجیل نیز به روشنی نشان میدهد که مصداق مورد اشاره آن پیروان این دو کتاب اند: «قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتابِ لَسْتُمْ عَلَى شَيْءٍ حَتَّى تُقِيمُوا التَّوْرَاةَ وَ الْإِنْجِيلَ وَ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكُمْ مِنْ رَبِّكُمْ ..... (مائده٫ ۵، ۶۸) اگر اهل کتاب، مصداق دیگری داشت باید از کتاب آسمانی سومی نیز در کنار تورات و انجیل یاد می شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴۲ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴۲ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
۱۰۰,۰۰۰
۵۰%
تومان