دانلود و خرید کتاب آلکاتراز نیکو مدینا ترجمه محمدرضا افضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آلکاتراز

کتاب «آلکاتراز» نوشتۀ نیکو مدینا و ترجمۀ محمدرضا افضلی است و انتشارات فنی ایران (کتاب های نردبان) آن را منتشر کرده است. آلکاتراز یکی از جلدهای مجموعۀ کی؟ چی؟ کجا؟ است.

درباره کتاب آلکاتراز

تقریباً همه حداقل یک‌بار نام آلکاتراز یا زندان آلکاتراز شنیده‌اند اما کمتر کسی دربارۀ این زندان مرموز می‌داند. کتاب آلکاتراز دربارۀ مخوف‌ترین، عجیب‌ترین و ترسناک‌ترین زندان جهان است. جزیرۀ آلکاتراز که در سمت چپ مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا قرار دارد، سال‌ها پیش یک زندان نظامی بود اما امروزه به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های گردشگری مورد استفادۀ مردم قرار می‌گیرد. این زندان معروف همچنین موضوع بسیاری از فیلم‌های سینمایی و آثار هنری بوده؛ فیلم‌هایی مانند کتاب الی، مردان ایکس: آخرین ایستادگی، اگه می‌تونی منو بگیر، فرار از آلکاتراز و پرنده‌باز آلکاتراز. تصویرگری این کتاب به عهدۀ دیوید گراف بوده است.

کتاب آلکاتراز در ۷ فصل تنظیم شده است. «فصل اول: جزیرۀ پلیکان‌ها»، «فصل دوم: خلاف‌کاران حرفه‌ای»، «فصل سوم: به آلکاتراز خوش آمدید»، «فصل چهارم: کار سخت روزانه»، «فصل پنجم: فرار از آلکاتراز»، «فصل ششم: این جزیره مال ماست»، و «فصل هفتم: آلکاتراز امروز»

نردبان بخش کودک و نوجوان شرکت انتشارات فنی ایران است. کتاب‌های نردبان شامل موضوعات مختلف می‌شود؛ مهارت‌های زندگی، محیط‌زیست، علم‌آموزی برای کودکان و نوجوانان و کتاب‌های کمک‌آموزشی پیش از دبستان در قالب شعر، داستان، محصولات آموزشی از جمله پازل، فلش کارت، کارت‌های قصه‌خوانی و مانند آن‌ها.

مجموعۀ کی؟ چی؟ کجا؟ شامل کتاب‌های مختلف و متنوع دربارۀ شخصیت‌های بزرگ، رویدادهای مهم و مکان‌های شگفت‌انگیز می‌شود که انتشارات فنی ایران (نردبان) آن‌ها را منتشر کرده است. این مجموعۀ ۲۰ جلدی مناسب ردۀ سنی نوجوان است و به آن‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات عمومی خود را بالا ببرند نویسندگان این مجموعه از طریق خلق داستان‌های جالب و هیجان‌انگیز و دوری از روایت‌های تاریخی خشک و بی‌روح، حقایق تاریخی را بازگو می‌کنند و اطلاعات مفید را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند. برخی از جلدهای مجموعۀ کی؟ چی؟ کجا؟ عبارت‌اند از: «جنوبگان»، «ناسا»، «مثلث برمودا»، «دیوار برلین»، «دیوار بزرگ چین»، «تاج‌محل» و «تسلا» 

خواندن کتاب آلکاتراز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و کسانی که دوست دارند اطلاعات عمومی خود را بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آلکاتراز

«در یک روز سرد و مه‌آلود در سانفرانسیسکو، واقع در ایالت کالیفرنیا صدها نفر منتظرند که سوار یک قایق مسافری بزرگ شوند. آن‌ها از روزها، هفته‌ها و حتی ماه‌ها قبل بلیت خریده‌اند. پیر و جوان از نقاط مختلف ایالات متحدۀ آمریکا به اینجا آمده‌اند. بعضی هم از ژاپن، برزیل و هند به آمریکا سفر کرده‌اند. همۀ این مردم با یک هدف در اسکلۀ شمارۀ ۳۳ سانفرانسیسکو جمع شده‌اند: برای رفتن به زندان! اما نه هر زندانی. آن‌ها برای دیدن آلکاتراز این‌جا جمع شده‌اند که معروف‌ترین زندان در تاریخ آمریکاست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۲۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان