دانلود و خرید کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت محمدعلی حسین زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت اثر محمدعلی حسین زاده

کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت

کتاب الکترونیکی زیارت از دیدگاه اهل سنت نوشتۀ محمدعلی حسین زاده است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است. کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت با در نظر گرفتن نظرات اهل‌سنت مباحث زیارت قبور را در حوزه‌های مختلف اعم از آداب زیارت قبور بررسی می‌کند. با توجه به سیرهٔ حضرت رسول اکرم (ص) و صحابه آن حضرت نحوه زیارت را تبیین می‌کند و به بیان عالم برزخ و خصوصیات مردگان در آن می‌پردازد. در پایان به بررسی و تبیین ارزش قبور به‌ویژه زیارت قبر رسول خدا (ص) و صالحان از دیدگاه اهل سنت اهتمام ورزیده است.

درباره کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت

قبور مردگان از جمله آثار پیشینیان برای درس عبرت آیندگان است. چراکه انسان از رفتن به زیارت قبور و دیدن آن‌ها متنبه و هوشیار می‌گردد. هنگامی‌که این قبور متعلق به انبیا و صالحان باشد، نه‌تنها تمام آثار سایر گذشتگان را دارد، بلکه آثار معنوی مضاف بر آن‌ها از جمله تبرک جستن و دعا نمودن کنار قبورشان را نیز دارد.

منابع اهل‌سنت مطالب زیادی مربوط به زیارت، برکات و حاجت گرفتن در کنار قبور انبیاء و علماء دارد. اما عده‌ای از روی جهل یا مبارزه با تعالیم اسلام مردم را از رفتن به زیارت قبور منع می‌کنند و نه تنها این عمل را تفبیح می‌کنند بلکه آن را شرک و بت‌پرستی می‌نامند و عده زیادی از مسلمانان را از این عوامل مؤثر تنبه و تذکر و حتی تبرک، محروم نگاه داشته‌اند. در حالی که این طرز فکر و اندیشه، با تعالیم اسلام و ابراز تنبیه و تذکری که اسلام قائل است، منافات دارد.

در کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت تلاش شده تا گوشه‌ای از تعالیم دین اسلام در مورد زیارت قبور، از منابع اهل‌سنت بررسی و بیان شود.

این کتاب هفت فصل دارد که به ترتیب: زیارت قبور، آداب زیارت قبور، زیارت قبور توسط رسول خدا و صحابه، مردگان در عالم برزخ، قبور و بناء، زیارت قبر رسول خدا، زیارت اولیاء و صالحان را شامل می‌شود.

خواندن کتاب زیارت از دیدگاه اهل سنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‎‌مندان به مباحث دینی مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان