دانلود و خرید کتاب سی پله تا بهشت محمد حاج ابوالقاسم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سی پله تا بهشت اثر محمد حاج ابوالقاسم

کتاب سی پله تا بهشت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سی پله تا بهشت

کتاب الکترونیکی سی پله تا بهشت نوشتۀ محمد حاج ابوالقاسم است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است. کتاب سی پله تا بهشت شامل درس‌های حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم است که در ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها ایراد شده و حاوی سیر کلی مفاهیم هر جزء از قرآن کریم به‌صورت کامل است.

درباره کتاب سی پله تا بهشت

در کتاب سی پله تا بهشت با استناد به آیات قرآن به بیان برخی از مسائل اخلاقی، اجتماعی و اعتقادی پرداخته شده است. نویسنده از هر جز از قرآن چندین نکته اخلاقی استخراج کرده و به شرح و بررسی اجمالی مفاد آیات و سوره‌های مندرج در آن جزء پرداخته است. بیان مسائلی همچون: ماهیت و مفهوم اسلام، اهمیت تقوای الهی، توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال، ماهیت مرگ و عوالم بعد از آن، بیان برخی از احکام فقهی، اهمیت و برکات روزه و ماه مبارک رمضان، صفات مؤمنان، توصیف برخی از نعمت‌ها و عذاب‌های الهی، نشانه‌های عاقلان در قرآن، تعالیم برخی از انبیای الهی در قرآن، بیان برخی از فضایل و رذایل اخلاقی مورد نظر قرآن و آثار صفات مثبت و منفی اخلاقی، نقد برخی از معارف و اعتقادات یهودیان و مسیحیان و مفاد کتاب مقدس آنان، بیان برخی از معارف توحیدی قرآن، اوصاف ‌پیامبران الهی و نیز تبیین سیر کلی سوره‌ها و آیات مربوط به هر جزء از سی جزء قرآن کریم، از برجسته‌ترین مباحث مهم مطرح شده در این نوشتار است.

خواندن کتاب سی پله تا بهشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به تفسیر قرآن مناسب است.

بخشی از کتاب سی پله تا بهشت

«این طرز فکر یهودیان فکر باطلی بود که امروز نیز در میان برخی مدعیان روشنفکری به چشم می‌خورد همان‌ها که افراط در ملی‌گرایی سبب شده از پذیرش اسلام خودداری کنند و به‌صراحت بگویند: به پیامبر اسلام ایمان نمی‌آوریم؛ زیرا او پیامبر عرب‌ها بود و ما ایرانی هستیم. غافل از اینکه روشنفکری، شکستن تعصبات کور است و تلاش برای رسیدن به نور حقیقت بودن است. روشنفکر کسی است که در جستجوی حقیقت است؛ خواه در سخنان پیامبری عرب؛ خواه در کتابی از پیامبران غیرعرب؛ مانند موسی و عیسی و خواه در دیگری. برای همین است که در آیین اسلام، انسان باید به دنبال حقیقت و راستی باشد و تعصبات قومی و قبیله‌ای را کنار بگذارد....»         


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان