دانلود و خرید کتاب پرواز در ابعاد هستی کاظم رجبعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پرواز در ابعاد هستی

 کتاب پرواز در ابعاد هستی اثری پژوهشی‌ادبی از مدرسه دانشجویی ادبیات، هنر و رسانه و واحد ادبی دبیرخانه دائمی سوره های قرآن (خوشه چینان وحی) است که به سرپرستی کاظم رجبعلی و مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع) تألیف و تدوین و به همت مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران به چاپ رسیده است. این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌ها و قطعات ادبی است که با الهام از مضامین سورهٔ مبارکهٔ مُلک به رشتهٔ تحریر درآمده‌اند.

درباره کتاب پرواز در ابعاد هستی

قرآن کریم به‌عنوان منبعی ارزشمند و گنجینه‌ای عظیم از معارف و اصول اساسی زندگی در ساحات گوناگون فردی و اجتماعی، همواره مورد توجه ادبا و علما قرار گرفته است. از‌آنجاکه تعلیمات این کتاب شریف برای همهٔ انسان‌ها حاوی نکاتی درس‌آموز و تأمل‌برانگیز و هر کس می‌کشد به‌قدر توان خویش از آیات قرآن بهره گیرد، مدرسهٔ دانشجویی ادبیات در اقدامی خلاقانه اقدام به انتشار متون ادبی و داستان‌هایی با الهام از آیات سوره‌های مبارکهٔ قرآن کرده است و این کتاب به‌صورت ویژه به سورهٔ ملک اختصاص دارد. این متون ادبی که به ابتکار این مجموعه «سوره‌نوشت» نامیده شده‌اند حاصل تدبر در قرآن کریم و ترکیب آن با ذوق و قریحهٔ ادیبانه است. ذوقی که به اندازهٔ توانش کوشیده تا معنا و روح سوره را دریافته و متنی ادبی متناسب با هر آیه و مرتبط با کل سوره ارائه دهد و از ترکیب قرآن و ادبیات، دریچه‌ای نو به روی جویندگان جوهر کلام وحی بگشاید.

خواندن کتاب زندگی به سبک زیارت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ متون ادبی، کتاب‌های مذهبی، دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های ادبیات، مطالعات ادیان و الهیات و طلاب از خواندن این کتاب لذت خواهند برد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۸۳۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان