دانلود و خرید کتاب سفره رنگارنگ سوره ها هانی چیت چیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سفره رنگارنگ سوره ها

کتاب سفره رنگارنگ سوره ها به‌قلم هانی چیت چیان را مدرسه دانشجویی قرآن و عترت علیهم‌السلام دانشگاه تهران منتشر کرده است. این کتاب به مجموعه‌ای از تجربه‌های تدریس  تفسیر و تفکر در قرآن می‌پردازد.  

درباره کتاب سفره رنگارنگ سوره ها

یکی از شیوه‌های مهم در ترویج برنامه‌ها و اقدامات آموزشی ثبت تجربیات آموزشی است. این تجربیات به هر معلم و مربی و حتی دانش‌آموزی این امکان را می‌دهد تا نه فقط یک روش که ساختاری برای فهم یا ارائهٔ یک مطلب فرا گرفته و با بهره‌گیری از خلاقیت خود، آن را در موقعیت‌های مختلف به صورت‌های متنوع و مختلفی پیاده‌سازی نماید. کتاب حاضر تجربهٔ گروهی از دختران نوجوان است که با مربیان خود عازم سفر مشهد شدند تا در فعالیتی علمی و گروهی به فهم بهتر و عمیق‌تری از سوره‌های قرآن دست پیدا کنند. این تجربه که به جلسه‌ای در این اردو اختصاص دارد شیوهٔ گام‌بندی‌شده‌ای را ارائه می‌دهد که تمامی مربیان و معلمان و همچنین خود دانش‌آموزان و نوجوانان می‌توانند از آن برای آموزش یا فهم بهتر سوره‌های قرآن بهره ببرند. لازم به ذکر است که این تجربهٔ جذاب و شیرین را می‌توان در شرایط دیگر به تناسب شرایط زمانی و اقتضائات مخاطب در صورت‌های بسیار متنوع دیگری نیز پیاده‌سازی نمود. چنانکه می‌توان تجربهٔ این کلاس را در موقعیت‌های دیگری غیر از اردو در یک جلسه یا بیشتر به صورت حضوری، مجازی و یا حتی به‌صورت مکاتبه‌ای ارائه نمود. در این کتاب علاوه بر تبیین شیوهٔ ارائهٔ کلاس، نکات و دستاوردهای نوجوانان عزیز نیز نگاشته شده است تا ضمن آنکه خوانندهٔ کتاب را بر سر سفرهٔ پرنور سوره‌ها میهمان می‌کند، نتایج عینی حاصل شده را نیز مشاهده نماید. 

خواندن کتاب سفره رنگارنگ سوره ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

معلمان و مربیان مدارس به‌ویژه مربیان پرورشی و دروس مرتبط با تعلیمات دینی و فعالان قرآنی از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان