دانلود و خرید کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است... مری کاراپتیان آلورد ترجمه علی ملایجردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است... اثر مری کاراپتیان آلورد

کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است...

معرفی کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است...

کتاب الکترونیکی نیمه خالی لیوان همیشه پر است... نوشتۀ مری کاراپتیان آلورد و آن مک گارت و ترجمۀ علی ملایجردی است و انتشارات خردگان آن را منتشر کرده است. کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است...، به بررسی عادات مخرب و منفی فکری در نوجوانان پرداخته است.

درباره کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است...

اگر شما هم همانند بیشتر نوجوان‌ها باشید، حتماً بعضی روزها حس کرده‌اید که در وسط گرداب عواطف و احساسات زندگی می‌کنید. یک‌لحظه هیجانی و خوشحال هستید یک لحظۀ دیگر گرفته و عصبانی، ترسیده، آشفته و مضطرب، و یا به‌خاطر یک تصمیم ناروا که والدینتان گرفته‌اند خونتان به جوش آمده است. اغلب اوقات، به نظر می‌رسد که در اتاقتان به‌تنهایی چمباتمه زده‌اید، دل‌گرفته و مأیوس و دلسردید و یا ترس از احمق به نظر رسیدن مانع شما می شود تا دست به کاری جدید بزنید. شاید خشم و عصبانیتتان چنان شدید فوران کند و بیرون بریزد که در همان لحظه حالتان را خوب کند اما نتیجه اش ممکن است باعث بروز مشکلات ارتباطی باشد. آیا هیچ کدام از صحنه های زیر برایتان آشنا نیست؟ زمانی که یأس و استیصال شما را غرق در ناراحتی و نگرانی و رنجش کرده و در نتیجه احساس بیچارگی می کنید و فکر می کنید که این فراز و فرودهای خلقی و احساسی که در کنترل تان هم نیست یک چیز معمولی است. اما نه اینطور نیست..

آنچه را که نوجوانان (و نیز بسیاری از بزرگسالان) درک نمی‎‌کنند این است که ما توانایی تغییر مسیر عواطف خود را داریم و وقتی که یاد گرفتیم چگونه از عهدۀ این کار برآییم، همچنین درمی‌یابیم که قادر هستیم تا روش‎‌های زیان‌باری را که اغلب حاصل این عواطف است و ما بر اساس آن‌ها عمل می‌کنیم را نیز تغییر دهیم. تمرینات کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است... به شما خواهد آموخت که چطور عادات مخرب تفکری را ترک کنید؛ عادت‌هایی که بسیاری از نوجوانان را به مسیر اشتباه می‌کشانند و از رسیدن به موفقیت و خوشبختی باز می‌دارند. این کتاب طوری تنظیم شده که می‌توانید اول بر عادت‌هایی متمرکز شوید که بازدارنده شما هستند و اگر خواستید به بقیه عادت‌ها هم نگاهی بیندازید تا ببینید که آیا به آن‌ها دچارید یا نه.

خواندن کتاب نیمه خالی لیوان همیشه پر است... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانانی که به مباحث روان‌شناسی فردی علاقه دارند مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۴۰
تومان