دانلود و خرید کتاب در باب مدارا مایکل والزر ترجمه صالح نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در باب مدارا اثر مایکل والزر

کتاب در باب مدارا

معرفی کتاب در باب مدارا

کتاب در باب مدارا نوشتهٔ مایکل والزر و ترجمهٔ صالح نجفی است. انتشارات شیرازه کتاب ما این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ «مفاهیم علوم اجتماعی» این انتشارات است.

درباره کتاب در باب مدارا

مایکل والزر در کتاب در باب مدارا نشان داده است که بحث دربارهٔ مدارا را نمی‌توان به بحث در مورد سامان‌های سیاسی فروکاست. او بیان کرده است که مطالعهٔ الگوهای مداراجویی در سامان‌های سیاسی متفاوت می‌تواند دانش ما را در این‌باره افزایش دهد، اما نمی‌تواند دانش کاملی باشد. برای افزایش این دانش، ارزیابی جماعت‌های مختلف که بر اساس هم‌بستگی‌های، قومی، دینی، نژادی، سرزمینی، طبقاتی یا جنسیتی گرد یکدیگر آمده‌اند، باید مورد بررسی قرار گیرد.

خواندن کتاب در باب مدارا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم اجتماعی و دانشجویان جامعه‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره صالح نجفی

صالح نجفی در سال ۱۳۵۴ به دنیا آمد. او پژوهشگر حوزهٔ فلسفه، نویسنده، مدرس، مترجم و ویراستار آثار فلسفی و فرزند «محمدعلی نجفی»، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. «آیت نجفی» برادر او است. مجموعۀ «فیلم به‌مثابۀ فلسفه» نوشتهٔ صالح نجفی در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان برترین کتاب‌های سال سینمای ایران در بخش تألیف برگزیده شد و جایزۀ بهترین تألیف هشتمین دورۀ کتاب سال سینما به او تعلق گرفت. بعضی از کتاب‌هایی که به‌وسیلهٔ صالح نجفی به پارسی برگردانده شده‌اند، عبارتند از «موسی و یکتاپرستی» (نوشتهٔ زیگموند فروید)، «مفهوم آیرونی» و «مفهوم اضطراب» (نوشتهٔ سورن کیرکگور)، «درس‌های برگسون برای زندگی» (نوشتهٔ مایکل فولی)، «درس‌های فروید برای زندگی» (نوشتهٔ برت کار) و «تفکر نامتناهی» (نوشتهٔ آلن بدیو)، «حوزه‌های عدالت» (نوشتهٔ مایکل والز)، «گفت‌وگوهایی با عباس کیارستمی» (نوشتهٔ گادفری چشایر)، «چگونه کیرکگور بخوانیم» (نوشتهٔ جان دی کپیوتو) و کتاب «اقتدارگرایی» (نشر نی).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان