دانلود و خرید کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱ اثر گروه پژوهشی عفراوی

کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱

معرفی کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱

کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱ نوشتۀ گروه پژوهشی عفراوی و بهرام عفراوی در انتشارات دایره چهار رنگ به چاپ رسیده است.

درباره کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱

کتاب‌های گرافیکی ایرانی و خارجی معمولاً در دسترس طراحان قرار دارند که به سراغشان می‌روند و از آن ایده‌ها استفاده می‌کنند. این کتاب‌ها دربرگيرندۀ دانش و اطلاعات باارزش طراحان گرافيک هستند. وجه ممیزۀ کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱ این است که سابقه‌ای از کارهای حرفه‌ای انجام‌شده فراهم آورده است، تجربه‌های گرانبهایی که در ذهن و درون آدم‌ها وجود داشته‌اند و تنها در محدودۀ کلاس‌های درس و در حضور هنرجویان مطرح می‌شده‌اند. این کتاب تجربه‌های پربار طراحان گرافیک را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. این تجربه‌های کاربردی نوعی حضور در کلاس درس هستند، کلاسی به وسعت جهان.

عنوان سرفصل‌های کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱ عبارت است از: پوستر نمایشگاه آثار گرافیک؛ طراحی پوستر نگره و نگاره؛ مجموعه آگهی شرکت چسب رازی؛ لیبل نوشابه سیپا؛ مجموعه کارهای نمایشگاه تصویرگری کتاب کودک؛ پوستر و بروشور سقاخانه؛ پوستر هم‌زیستی مسالمت‌آمیز؛ جلد نشریه گرافیک و چاپ؛ لوگوتایپ تالیا؛ پوستر چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران.

خواندن کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های طراحی و گرافیک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از ایده تا اجرا در آثار طراحان گرافیک ایرانی ۱

«وقتی طراح روبروی سفارش دهنده می‌نشیند تا در مورد سفارشی صحبت کند، نیمی از مسیر طراحی طی شده است، چراکه مشخص می‌شود که قرار است چه طرحی در چه فضایی و برای چه مخاطبی طراحی شود. البته این نگاهی ایده‌آل در یک روند طراحی است چون هریک از آن موارد می‌تواند ناقص یا اشتباه تحلیل شده باشد، به هرحال در یک مباحثه‌ی دو طرفه می‌توان نواقص را زودتر یافت، اما آنگاه که قرار است طراح برای خود سفارشی را طراحی کند، کار کمی سخت‌تر می‌شود. زمانی که قرار شد نمایشگاهی از آثارم را برگزار کنم، به دنبال انتخاب نامی برای آن بودم تا هم در ایجاد فضایی برای طراحی پوستر کمک کند و هم پرورنده‌ی دوره‌ای از فعالیتم در زمینه‌ی گرافیک را با نامی نامگذاری کنم و ببندم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۳۸,۶۰۰
تومان