دانلود و خرید کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی زهره یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی اثر زهره یوسفی

کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی

نویسنده:زهره یوسفی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی

کتاب «کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی» نوشتۀ زهره یوسفی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی

اولین چیزی که بعد از شنیدن واژۀ کوچ یا مربی به ذهن می‌رسد، معمولاً مربی‌های ورزشی هستند؛ اما کوچ‌ها در زندگی و کسب‌وکار هم نقش اساسی دارند و با استفاده از دانش و اطلاعات روز به افراد کمک می‌کند تا درگیری‌های ذهنی، مسائل کاري و یا زندگی خود را پشت سر بگذارند. امروزه کوچینگ به‌عنوان یک شغل تخصصی در جهان شناخته شده است و در ایران نیز استفاده از این خدمات گسترش پیدا کرده است. کوچینگ یا مربیگری به افراد کمک می‌کند تا برای ایجاد تغییر ماندگار و معنادار، هدف‌گذاری مؤثری انجام دهند و از توانمندی‌های خود بهره ببرند؛

زهره یوسفی، نویسنده، پژوهشگر و مربی، کتاب کوچینگ دریچه‌ای برای موفقیت و دروازه‌ای به خوشبختی را که دررابطه‌با مربیگری است نوشته تا به کسانی که نیاز به تغییر دارند و به دنبال آگاهی هستند کمک کند. این کتاب مربی بودن را به شکلی کاملاً حرفه‌ای، آموزش می‌دهد و مسیر طولانی را هموار و کوتاه می‌کند. کوچینگ دریچه‌ای برای موفقیت و دروازه‌ای به خوشبختی همچنین به مخاطبان کمک می‌کند رفتارهای قدیمی‌شان‌ را تغییر دهند تا بتوانند نتایج بهتری بگیرند.

خواندن کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوچینگ دریچه ای برای موفقیت و دروازه ای به خوشبختی

«وقتی به دیالوگ‌های درونی ذهنت مجالی برای خودنمایی نمی‌دهی، بدنت می‌تواند کنترل اوضاع را به دست بگیرد. می‌توان گفت وقتی این دیالوگ‌های درونی ذهن به حالت تعلیق درمی‌آید، بدن می‌تواند به یک ایده کاملاً واضح و شفاف دست یابد و بفهمد که چه باید بکند. گالوی در کتابش از افراد می‌خواهد بر روی بالاترین نقطه‌ای تمرکز کنند که توپ تنیس را می‌توان پرتاب کرد. این فعالیت فقط ذهن شما را منحرف می‌کند تا دیالوگ‌های درونی ذهنتان متوقف شوند و بدنتان بتوانند کنترل اوضاع را به دست بگیرد. همین تکنیک ساده کمک کرد تا افراد به آرامش رسیده و بازی تنیسشان فوراً بهتر شود. گالوی معتقد بود این تکنیک فقط در بازی تنیس کاربرد ندارد و افراد همه پاسخ‌ها را در درون خود دارند و با این تکنیک می‌توانند به جواب برسند. در کوچینگ به فرد کمک می‌کنیم تا صدای دیالوگ درون ذهنشان را خاموش کنند تا در سکوت یاد بگیرند و به غرایز یا ضمیر ناخودآگاه خود فرصت دهند، کنترل اوضاع را به دست گیرد. گاهی اوقات خاموش‌کردن این دیالوگ به معنای پرت‌کردن حواس فرد و گاهی اوقات به معنای تجسم‌کردن بدترین حالت ممکن و ازبین‌بردن ترس است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۵۵۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان