دانلود و خرید کتاب جادوی زیبایی زهره یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی زیبایی اثر زهره یوسفی

کتاب جادوی زیبایی

نویسنده:زهره یوسفی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جادوی زیبایی

کتاب «جادوی زیبایی» نوشتۀ زهره یوسفی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای کاربردی و مناسبی برای درمانگران پوست و زیبایی است.

درباره کتاب جادوی زیبایی

اگرچه پوست به‌عنوان دفاعی در برابر دنیای خارج برای بدن عمل می‌کند و از بدن انسان در برابر باکتری‌ها، ویروس‌ها و آلودگی و مواد شیمیایی که انسان در محیط خانه و بیرون با آن‌ها روبه‌رو می‌شود محافظت می‌کند درعین‌حال یکی از حساس‌ترین اعضای بدن است و درصورتی‌که سلامت آن به خطر بیفتد نمی‌تواند از خود محافظت کند.

عوامل زیادی بر پوست بدن انسان اثر می‌گذارد، این عوامل ممکن است داخلی باشد؛ مانند هورمون‌ها، ژنتیک و پیری اما انسان می‌تواند برای عوامل بیرون که در کنترل خودش است اقداماتی انجام دهد. مطالعات نشان داده‌اند که افراد با داشتن یک برنامۀ سادۀ روزانه می‌توانند پوست سالم داشته باشند.

همۀ انسان‌ها دوست دارند که پوستی سالم و شفاف داشته باشند، پوستی بدون جوش، چروک، آکنه و لک و تنوع زیاد محصولات مراقبت از پوست نشان از اهمیت زیاد این مسئله برای تمامی افراد دارد. جادوی زیبایی، کتابی جامع و کامل دربارۀ مراقبت از پوست است و منبع بسیار خوبی برای درمانگران زیبایی به‌حساب می‌آید. زهرا یوسفی تلاش کرده تا در این کتاب تمام موارد موردنیاز مربوط به مراقبت و بهداشت پوست را به‌تفصیل بیان کند. کتاب جادوی زیبایی در بخش اول به معرفی ساختمان و عملکرد پوست می‌پردازد که شامل بخش‌های مقدمه، ضمائم پوست، تفاوت پوست مردان و زنان، ضخامت پوست، چرا اپیدرم مهم است؟ میتو کندری، کراتینوسیت‌ها، سلول‌های لانگرهانس و ملانوست‌ها، لایه دانه‌دار یا گرانولوزوم، لایه شفاف یا لوسیدوم، درم، علت مهم بودن درم، کلاژن والاستین، رگ‌های خونی، غدد سباسه، هیالورونیک اسید، هیپودرم و پیری طبیعی در برابر پیری زودرس می‌شود.

بخش دوم کتاب جادوی زیبایی، بهداشت فرد و محیط انواع پوست‌ها را بررسی می‌کند، روش‌های تشخیص نوع پوست را توضیح می‌دهد، مرطوب‌کننده‌ها، پاک‌کننده‌ها، لایه‌بردارها و سرم‌ها را معرفی می‌کند به شرح مراقبت از پوست توسط بیوتی تراپیست می‌پردازد. بخش سوم کتاب به فراورده‌های پوستی اختصاص دارد و انواع ویتامین‌ها، داروهای گیاهی و خوراکی‌هایی که برای ساخت کلاژن ضروری هستند را موردبحث و بررسی قرار می‌دهد.

خواندن کتاب جادوی زیبایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که قصد دارند از پوستشان مراقبت کنند و می‌خواهند وارد حرفۀ مراقبت از پوست و زیبایی شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان