دانلود و خرید کتاب پارادوکس عشق موسی زمان‌زاده‌دربان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پارادوکس عشق

کتاب پارادوکس عشق نوشته‌ی محمد جولایی تهرانی و موسی زمان زاده دربان، با رویکرد هم‌گرایی علوم به رابطه‌ی میان عشق با مهارت‌هایی همچون مدیریت و مهندسی می‌پردازد و در این راه، از ابزارهایی هم‌چون اشعار، قطعات و جملات عاشقانه‌ی قصار به دو زبان فارسی و انگلیسی استفاده کرده است.

درباره کتاب پارادوکس عشق

عشق موضوعی خارج از بعد زمان است. عشق اصل و پایه هر چیزی است. در اصل عشق هیچ قید و شرطی ندارد. همین موضوع باعث شده که ما به ‌سراغ موضوعات مرتبط با عشق برویم و پیوندی متفاوت و متناسب بین آن برقرار کنیم. در اصل دست به مطالعه بین‌رشته‌ای بین موضوع عشق و نظرهای اصلی و کاربردی علوم مهندسی و مدیریتی زده‌ایم. این همجواری و تعامل دو موضوع باعث می‌شود مباحث خشک و انعطاف‌ناپذیر در کنار لطافت موضوع عشق، کاربردی شوند و از آن‌ها در جهت تاثیرگذاری بیشتر و مفیدتر استفاده شود. در کتاب این مجموعه‌ تدارک‌دیده‌شده، مفهوم عشق در کنار یک مفهوم مهندسی و مدیریتی قرار می‌گیرد.

پارادوکس عبارت به نظرات و ایده‌های گوناگون و متناقض بین انسان‌ها و یا اشیاء پارادوکس گفته می‌شود. هم‌چنین به معنای ارتباطات تعاملی و دو طرفه با معیار مختلف ارزش ذاتی در بین اشیاء و موجودات است.

از نظرات و ایده‌های متغاوت و متناقض میان افراد و یا اشیاء و یا ارتباطات تعاملی و دو طرفه با معیار گوناگونی ارزش ذاتی در بین اشیاء و موجودات رنگ سفید در واقع یک رنگ نیست بلکه نبود ماهیت یک رنگ به شمار می‌رود. سفید یکی از رنگ‌های خنثی بوده که برای توصیف پاکی و کمال به کار می‌رود و مکمل آن، رنگ سیاه می‌باشد.

چرا باید کتاب پارادوکس عشق را مطالعه کنیم؟

محمد جولایی تهرانی کتاب‌های زیادی درمورد مدیریت و برنامه‌ریزی زندگی خانواده‌ها نوشته است و در این مورد تجربه‌ی بالایی دارد پس می‌توانیم از این تجارب ایشان استفاده کنیم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که بقیه‌ی آثار محمد جولایی تهرانی خوانده‌اید و دنبال کتابی درمورد مدیریت زندگی خانواده‌ها، هستنید بهتر است پارادوکس عشق را نیز بخوانید.

درباره محمد جولایی تهرانی

محمد جولایی تهرانی از جمله نویسندگان معاصر ایرانی است. او در سال 1362 در مشهد چشم به جهان گشود و در شهر خود دوران تحصیلی ابتدایی را گذراند. محمد جولایی تهرانی توانست دکترای رشته مدیریت برنامه ریزی امور فرهنگی را کسب کند. او آثار بی‌شماری درمورد مدیریت و برنامه‌ریزی زندگی و خانواده و کسب و کار نوشته است.

فهرست کتاب پارادوکس عشق

سخن ناشر

دیباچه

پارادوکس عشق

بخش‌هایی از کتاب پارادوکس عشق

· و اکنون مرا اشتیاقی جز آن نیست که در ودای بی‌مرگی جان بسپارم. در تالار بزرگ، مشرف به دره‌ی بی‌انتها، آن‌جا که پژواک نوای سیم‌های بی‌آهنگ غوغا برپا می‌کند، چنگ زندگانی خویش را به دست می‌گیرم.

· "عشق یعقوب بر آن شاهد حق از آن آمد که هر که در آن مجلس دیده ور بود، هم چون زلیخا جای وی از چشمه ی حسن وی در جان ساخت. اکرمی مثواه بر خوان، و عقل را از این عقلیت برهان، که چون حق آن شاهد را از جمال قدم جمال پوشید، از عاشق و معشوق عذر "ولقد همت به و هم بها" نیوشید."

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۹۰۰
تومان