دانلود و خرید کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری‌های عضلانی ـ اسکلتی و بافت همبند اندرو اف استیوارت ترجمه علی ابطحی‌راد
کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری‌های عضلانی ـ اسکلتی و بافت همبند اثر اندرو اف استیوارت

کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری‌های عضلانی ـ اسکلتی و بافت همبند

انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سسیل؛ بیماری‌های عضلانی ـ اسکلتی و بافت همبند

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های عضلانی-اسکلتی و بافت همبند

کتاب ضروریات داخلی یا مبانی طب داخلی سیسیل که با نام اصلی Cecil Essentials of Medicine مشهور است، یکی از مطرح‌ترین کتاب‌های حیطه‌ی پزشکی داخلی است که توسط انتشارات الزویر منتشر شده‌است. این کتاب یکی از منابع آموزشی مهم برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. علاوه بر دانشجویان، اساتید و حتی متخصصان نیز برای یادآوری دقیق‌تر اصول بخش داخلی، به این کتاب رجوع می‌کنند.

کتاب حاضر یعنی، "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های عضلانی-اسکلتی و بافت همبند " ، نوشته‌ی آندرئولی و کارپنتر است. ترجمه‌ی این کتاب توسط دکتر علی ابطحی راد(استاد دانشگاه علوم و تحقیقات تهران) صورت گرفته و از انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

فصل‌های ابتدایی کتاب به عناوین زیر پرداخته است:اختلالات مواد معدنی سرم، آرتریت روماتوئید، اسپوندیلوآرتریت، لوپوس اریتماتوز سیستمیک، سندرم شوگرن، سندرم های روماتیسمی همراه با بدخیمی، فیزیولوژی طبیعی استخوان و هومئوستاز مواد معدنی، پوکی استخوان(استئوپروزیس) و محور هیپوتالاموس-هیپوفیز.

قسمت دوم این کتاب، فهرستی از شکل‌ها و جدول‌ها را ارائه داده است که به توضیح مباحث از طریق شکل پرداخته است. از جمله موارد مطرح شده جعبه سیاه فسفات فیزیولوژیک، راشیتیسم استخوان‌های ران و تیبیا، آرتریت واکنشی، طیف عروقی واسکولیت‌ها و ساختمان آناتومیک سیستم عضلانی اسکلتی هستند.

مطالعه‌ی کتاب "مبانی طب داخلی سیسیل(ویراست نهم)؛ بیماری‌های عضلانی-اسکلتی و بافت همبند " را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی اند و دیگری، فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند. علاوه بر این، پزشکان مشغول طبابت نیز برای بررسی نکات کلیدی و خاص به این رفرنس مراجعه می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان