دانلود و خرید کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده اندی وارهول ترجمه علی قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده اثر اندی وارهول

کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده

نویسنده:اندی وارهول
انتشارات:انتشارات ورا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده

کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده حرف - ایده‌هایی در باب عشق زندگی و هنر مجموعه‌ی سخنان و ایده‌های اندی وارهول، هنرمند مشهور هنر پاپ‌آرت است. کار جمع‌آوری و برگردان به فارسی بر عهده علی قنبری بوده و انتشارات ورا آن را چاپ و منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده

به هنر فکر نکن، انجامش بده کتابی است از مجموعه‌ی سخنان، ایده‌ها و فعالیت‌های اندی وارهول. اندی وارهول را چهره‌ی کلیدی جنبش هنری پاپ آرت می‌دانند. او در طول زندگی هنری‌اش آثاری خلق کرد که به کشف رابطه بین بیان هنری، فرهنگ مشهور و تبلیغاتی که  در دهه ۱۹۶۰ شکوفا شد، می‌پردازد. در کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده، بعد از مطالعه زندگی‌نامه وارهول با کارها و آثار هنری او در طی سال‌های فعالیت هنری‌اش آشنا می‌شویم و سیر تفکر خاص او را در مورد هنر، عشق و زندگی درمی‌یابیم.

کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به هنر فکر نکن، انجامش بده برای دوست‌داران آثاری با موضوع هنر و تاریخ هنر و همینطور علاقه‌مندان به زندگی‌نامه‌ی هنرمندان، جذاب و خواندنی است.

درباره‌ی اندی وارهول

اندی وارهول در ۶ اوت ۱۹۲۸ متولد شد. او فرزند سوم یک خانواده‌ی معمولی بود. پدرش کارگر ساختمانی بود و هنگامی که اندی سیزده ساله بود، بر اثر حادثه‌ای درگذشت. وارهول هنرمند، نویسنده، عکاس و فیلم‌ساز پیشرو آمریکایی، از بنیان‌گذاران هنر پاپ دههٔ ۱۹۵۰ در ایالات متحده بود. او شناخته‌شده‌ترین چهره هنر پاپ و دارای اندیشه‌های بسیار آوانگارد بود.

آثار اندی وارهول یا اندرو وارهولا با وجود آنکه در زمان حیاتش مخالفان بسیاری در میان منتقدان داشت محبوبیت عام زیادی کسب کرد و او را به یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌های هنری مبدل کرد. هم‌اکنون بزرگ‌ترین موزهٔ دنیا که به یک هنرمند اختصاص دارد در پیتزبورگ پنسیلوانیا موزهٔ اندی وارهول است.

 او در ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ و بر اثر آریتمی قلبی و در سن ۵۸ سالگی از دنیا رفت.

جملاتی از کتاب به هنر فکر نکن، انجامش بده

موزه هنرهای مدرن نیویورک در دسامبر ۱۹۶۲ یک سمپوزیوم در هنر پاپ آرت را میزبانی کرد که طی آن هنرمندانی مثل وارهول بخاطر تسلیم مصرف‌گرایی شدن مورد حمله قرار گرفتند و منتقدین به جهت در آغوش گرفتن فرهنگ بازاری وارهول را رسوا کردند.

نمایشگاه سوپرمارکت آمریکایی، نمایشگاهی بود که در سال ۱۹۶۴ در «اپر ایست ساید پاول بیانچینی» برگزار شد. این نمایشگاه بعنوان محیط فروشگاهی کوچک تجاری عرضه شده بود. که فارغ از محصولاتی مانند کنسرو، گوشت و پوسترهای روی دیوار و... شامل عرضه‌های شش آرتیست برجسته پاپ آرت از جمله هنرمند بحث برانگیز و دوست داشتنی بیلی اپل، مری اینمن و رابرت واتس بودند. نقاشی سوپ کمبل وارهول ۱۵۰۰ دلار فروخته شد در حالیکه هر دستخط نوشته به ۶ دلار فروخته می‌شد. این نمایشگاه یکی از اولین رویدادهایی بود که عامه مردم بطور مستقیم با دو چیز مواجه شدند: پاپ آرت و پرسش همیشگی «هنر چیست؟»


نظرات کاربران

Dan
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

کتاب بی نهایت پر از غلطه دستوریه، کلمه‌های نصفه یا جمله‌هایی که درست شروع نشدن، قطعا کتاب به این شکل ترجمه نشده، لطفا درستش کنید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۸۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۸۰۰
۲۲,۴۰۰
۵۰%
تومان