دانلود و خرید کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC فاطمه کریمی
کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC اثر فاطمه کریمی

کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC

نویسنده:فاطمه کریمی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC

کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC به آسیب نوشته دکتر فاطمه کریمی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به این درس است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC شامل خلاصه درس و مجموعه سوال‌های آزمون است.

درباره کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

مطالعه کتاب بیماری‌های تروفوبلاستیک جفت، سزارین، VBAC برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه