دانلود و خرید کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل علامه محمدتقی جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل اثر علامه محمدتقی جعفری

کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل

معرفی کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل

کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل، شامل تفسیر، نقد و تحلیل مثنوی جلال‌الدین محمد مولوی نوشته‌ی محمود رضایی‌نیا است. او اینکار را از روی اثر پژوهشی محمدتقی جعفری انجام داده است.

درباره‌ی کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل

مولانا یکی از بزرگ‌ترین عارفان اسلامی است. اندیشه‌های والای مولانا را می‌توان در جای‌جای اشعارش دید. مثنوی که اثری بی‌نظیر است و بعد از رفتن شمس تبریزی سروده شده است و دیوان غزلیات مولانا که شورانگیزترین اشعار و هیجانات را می‌توان در آن به چشم دید. مولانا با نوشته‌هایش نقش بسیار پررنگی در جلو بردن جریان عرفان وتصوف داشت و بسیاری دل‌های عاشق و خسته را، شیفته و مجنون خودش کرد. محققان بزرگی بر آثار مولانا شرح نوشته‌اند که علامه محمدتقی جعفری یکی از آنان است. او که تا به‌حال بیشتر از هشتاد اثر منتشر کرده است، مجموعه‌ای پانزده‌جلدی در تفسیر، نقد و تحلیل مثنوی جلال‌الدین محمد مولوی دارد. محمود رضایی‌نیا، چکیده‌ی ده جلد از آن پانزده جلد را نوشته است که کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل نام دارد. آنچه در کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل می‌خوانیم تفسیرها و شرح‌های محمدتقی جعفری و محمود رضایی‌نیا بر آثار مولانا است. 

کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از دوست‌داران شعر و ادبیات کهن فارسی هستید، بدون شک از خواندن کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل لذت می‌برید، مولانا شناسان و علاقه‌‌مندان به آثار و زندگی مولانا نیز کتاب من طبیعی، من انسانی، تکامل را کتابی جذاب می‌یابند. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۴۸۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان