دانلود و خرید کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست نیره افکاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست اثر نیره افکاریان

کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست

انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست

کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست نوشته نیره افکاریان یکی از کتاب‌های تخصصی حوزه روان‌شناسی نشر عطران است.

نشر عطران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با انتشار کتاب‌های حوزه مهندسی آب و فاضلاب آغاز کرد. اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، آموزشی و ادبیات فعالیت می‌کند. این نشر تاکنون جشنواره‌های مختلف ادبی نیز برگزار کرده است.

در حال حاضر بخشی از کتاب‌های نشر عطران با هدف رفع نیازهای آموزشی قشر متخصص تامین می‌شوند و بخشی دیگر موضوعات ادبی و هنری دارند.

کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست کتابی درباره وابستگی های عاطفی زوجین است.

خواندن کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های روانشناسی خانواده و ازدواج.

 بخشی از کتاب عشق ما شبیه عشق شما نیست

وابستگی عاطفی زوجین جزو انواع شایع و بسیار آسیب رسان وابستگی عاطفی است. این وابستگی از باوری اشتباه ناشی می شود که فرض می کند خانم و شوهر به زندگی خود معنی می بخشند و از یک دیگر در برابر تنهایی وحشتناک محافظت می کنند؛ چون خانم و مرد خودشان را محور زندگی می دانند.

این نوع وابستگی در افرادی ایجاد می شود که بسیار احساس ناامنی می کنند. آن ها درباره توانایی خود شک دارند. در واقع تصور می کنند خیلی بی پناه اند. آن ها برای ادامه زندگی نیازمند حمایت اند و این حمایت را از شریک زندگی خود انتظار دارند. درواقع فردِ مقابل در زندگی به سپری دفاعی دربرابر رنج و ترس تبدیل می شود؛ به همین دلیل است که وابستگی شدیدی ایجاد می شود.

ممکن است در ابتدا این وابستگی عاطفی خوب به نظر برسد؛ اما دیر یا زود باعث رنجش های بسیار خواهد شد. فرد وابسته بسیار وحشت دارد که مبادا شریک زندگی اش را از دست بدهد و این احساس موجب می شود رفتارهای زیان باری مرتکب شود؛ مانند حسادت بیش ازحد یا اطاعت بی چون و چرا. به این ترتیب وابستگی، به جای تحکیم رابطه، آن را ویران می کند. در این جا به مواردی اشاره می کنیم که ممکن است باعث تحکیم یا از سر گیری روابط شما شود.


نظرات کاربران

مهرداد معتمد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳

مطالبی که تو گوگل رایگان ریخته شده رو در قالب یه کتاب 60 هزارتومنی داده بیرون :/ تازه کلی هم ازشون حذف کرده. نصف بیشتر صفحاتش مشخصات و عنوان فصل و منابع و... بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان