دانلود و خرید کتاب استارتاپ کامل آندری سیدنیو ترجمه مهدی کاکاوند کردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استارتاپ کامل

استارتاپ کامل نوشته آندری سیدنیو یک راهکار مؤثر و کاربردی با زبانی ساده برای ایجاد یک کسب و کار موفق است. این کتاب بر اساس بیش از ۱۰ سال تحقیق و تجربه آندری سیدنیو در مورد کارآفرینان موفق و مدیرعاملان شرکت‌ها ،نوشته شده است.

درباره کتاب استارتاپ کامل

کتاب‌های زیادی در حوزه موفقیت کسب و کار و کارآفرینی چاپ شده است. اما کمتر کتابی وجود دارد که با زبانی ساده بین مفاهیم علمی و کاربردی و مخاطبین پلی ارتباطی ایجاد کند. کتاب استارتاب کامل با ارائه نکات عملی و تکیه بر تجربیات آندری سیدنیو مسیر شما را بین یک ایده و یک کسب و کار سودآور کوتاه می‌کند و ابزارهایی که شما را به یک کارآفرین قوی تر تبدیل می‌کند، ارائه می‌گردد.

این کتاب در کنار محتوای علمی، برای خواندن سرگرم کننده هم می‌باشد و شامل بینش ‌های بسیاری از تحقیقات علمی و نمونه هایی از زندگی واقعی است تا در نهایت به خواننده چگونگی افزایش شانس برای ایجاد یک کسب و کار موفق در یک دوره زمانی کوتاه را افزایش دهد.

خواندن کتاب استارتاپ کامل را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب استارتاپ کامل را به تمام افرادی که قصد دارند کسب و کاری جدید و یا سنتی را شروع کرده و یا مسیر کارآفرینی را بپیمایند و تمام افرادی که در حال حاضر کسب و کاری کوچک یا متوسط دارند، توصیه می‌کنیم.

درباره نویسنده کتاب استارتاپ کامل

اندری سیدنیو در سن ۱۹ سالگی به عنوان جوانترین فرد دراروپا گواهی( CCIE) سیسکو را بدست آورد. گواهینامه‌ای بسیار معتبر در دنیای فناوری اطلاعات، بعد از گذراندن یک دوره MBA در آمریکا به شرکتCisco Systems پیوست. و توانست برای شرکت در این بخش یک میلیارد دلار درآمد کسب کند. تجربه کار در سیلیکون ولی و صرف بیش از 10 سال تحقیق در مورد رفتار موفق‌ترین کارافرینان انگیزه و منبع اصلی این نویسنده برای تدوین این کتاب شد. هدف او یاد دادن اصول و روش‌های مختلفی است که به شما کمک می‌کند در سریعترین زمان پتانسیل‌های خود را شکوفا کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

کتاب‌های آندری سیدنیو و دوره‌های آموزشی وی، به علت سادگی در کلام و گفتار بسیار در دنیا مورد پسند بوده و دارای دنبال کننده‌های بسیاری است.

بخش‌هایی از کتاب استارتاپ کامل

در طول تحقیقاتم درباره روش رسیدن به موفقیت در کسب وکار، به مصاحبه بیش از ۱۰۰۰ کارآفرین گوش دادم. این افراد از همه جوانب با هم فرق می‌کردند: آن‌ها در زمینه‌های کاری متفاوت فعال بودند، شخصیت‌های متفاوتی داشتند، پس زمینه سوابقشان فرق می‌کرد و ترفندهایی که مطرح می‌کردند کاملاً با هم تفاوت داشت. یکی از ترفندهایی که همه آن ۱۰۰۰ کارآفرین به آن اشاره کردند این بود: کاری را انجام بده که عاشق آن هستی.

آن‌هایی که می‌خواهند به هر وسیله‌ای ثروتمند شوند، هرگز موفق نخواهند شد. برای اکثر کسانی که پول زیادی بدست می‌آورند، کسب وکار و سرگرمی‌شان یکسان است. آن‌ها کارشان را کاری خسته کننده نمی‌دانند بلکه به نظرشان راهی لذت بخش برای گذراندن زمان است و از انجام آن لذت می‌برند زیرا بدنبال خواسته‌هایشان رفته‌اند.

نظرات کاربران

sadra
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

کتاب کاربردی هست و با زبان ساده راهکارهای راه اندازی کسب و کار رو نشون میده به خواننده

mkord
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

کتاب خوب و کاربردی و به شدت روانه نسبت به قیمت توصیه میشه حتما

saed1370
۱۳۹۹/۰۸/۳۰

کتاب خوبیه به نظرم به سادگی مباحث و توضیح داده و با حجمی پایین و کاملا روون میشه با مباحث کارآفرینی آشنا شد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۸۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان