دانلود و خرید کتاب میز مگنولیا جوانا گینس ترجمه عاطفه حق‌وردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میز مگنولیا اثر جوانا گینس

کتاب میز مگنولیا

نویسنده:جوانا گینس
انتشارات:نشر صاد
امتیاز:
۲.۹از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب میز مگنولیا

کتاب میز مگنولیا، نوشته جوانا گینس و ترجمه عاطفه حق‌وردی است. این کتاب شامل مجموعه‌ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی‌ها است.

درباره کتاب میز مگنولیا

میز مگنولیا، پرفروشترین کتاب آشپزی نیویورک تایمز است. این کتاب و دستورهای غذایی آن که با گرما و علاقه جوانا گینس به همه چیزهای خانواده، درست شده است، از قلب خانه‌اش تهیه و سرو می‌شود. شاید چون بهترین راه برای قدردانی از «در کنار هم بودن» را می‌توان به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی عالی دانست.

میز مگنولیا شامل دستورالعمل‌هایی برای صبحانه، ناهار و شام است. همچنین می‌توانید طرز تهیه بشقاب‌های کوچک میان‌ وعده و دسرها را نیز در این کتاب ببینید. این کتاب دستورالعمل‌هایی دارد که تمام سلیقه‌ها را راضی می‌کند و از همه اعضای خانواده دعوت می‌کند تا برای صرف یک وعده غذایی همراه با عشق کنار هم بنشینند و لذت ببرند. 

کتاب میز مگنولیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب میز مگنولیا را به تمام کسانی که به کتاب‌های آشپزی علاقه دارند و دنبال دستورالعمل‌ها و طرز تهیه‌ غذاهای خوشمزه می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب میز مگنولیا

کاسرول سیب زمینی سرخ شده با سوسیس 

این کاسرول جنوبیِ خوش‌طعم شامل تمام مواد ثابت یک صبحانه کلاسیک است؛ تخم‌مرغ، سوسیس و سیب‌زمینی ریز و سرخ‌شده که به‌صورت وعده‌های کوچکی سرو می‌شود و برای پذیرایی از جمعیتِ زیاد عالی است. کاسرول را با سس «سالسای» گوجه‌فرنگی تازه سرو کنید؛ چون این سس رنگ روشن فوق‌العاده و طعم بی‌نظیری دارد.

زمان آماده‌سازی: ده دقیقه

زمان پخت: یک ساعت و پنج دقیقه

زمان خنک‌شدن: ندارد.

مواد لازم:

- اسپری روغن سبزیجات،

- پانصد گرم سوسیس صبحانه،

- یک قاشق غذاخوری عصاره روغن‌زیتون خالص یا هر میزان که نیاز دارید؛

- یک عدد پیاز سفید کوچک که به‌صورت مکعب‌های یک‌ونیم‌سانتی‌متری خرد شده است؛

- چهار پیمانه سیب‌زمینی خردشده و سرخ‌کرده و منجمدشده،

- هشت عدد تخم‌مرغ بزرگ،

- یک پیمانه خامه پرچرب،

- نصف پیمانه شیر،

- یک قاشق چای‌خوری پودر سیر،

- نصف قاشق چای‌خوری پاپریکای شیرین،

- یک قاشق چای‌خوری نمک،

- یک سرچاقو مریم‌گلی،

- نصف قاشق چای‌خوری فلفل‌سفید آسیاب‌شده،

- دو پیمانه پنیر چدار طعم‌دار رنده‌شده،

- یک پیمانه پیازچه ساطوری‌شده.

طرز تهیه:

۱. قبل از آماده‌کردن مواد، فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. سطح یک سینی فر بیست و سه در سی‌وسه‌سانتی‌متری را با استفاده از اسپری روغن سبزیجات چرب کنید.

۲. کف یک بشقاب را با حوله کاغذی بپوشانید. داخل یک قابلمه بزرگ به مدت تقریباً پنج دقیقه سوسیس‌ها را با حرارت متوسط بپزید تا برشته شود. با یک طرفِ قاشق، آن‌ها را خرد کنید یا هم بزنید. با استفاده از قاشق شیاردار، سوسیس‌ها را به دستمال‌کاغذی منتقل کنید. اگر میزان روغن باقی‌مانده داخل قابلمه کم است، کمی روغن‌زیتون به آن اضافه کنید. حدود پنج دقیقه پیازها را در روغن سرخ کنید تا شفاف و عسلی‌رنگ شود. سپس آن‌ها را با سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده قاتی کنید و هشت دقیقه دیگر سیب‌زمینی‌ها و پیازها را کاملاً تفت دهید تا سیب‌زمینی‌ها ترد و لطیف شود. در این مدت، مدام سیب‌زمینی و پیاز را هم بزنید. سوسیس‌های برشته را به این مواد اضافه کنید و تابه را ازرویِ حرارت بردارید.

۲. داخل یک کاسه بزرگ تخم‌مرغ، خامه، شیر، پودر سیر، پاپریکا، مریم‌گلی، نمک و فلفل‌سفید را باهم مخلوط کنید. پنیر چدار را اضافه کنید و هم بزنید. این مواد را با سوسیس و سیب‌زمینی‌ها قاتی کنید.

۳. مخلوط به‌دست‌آمده را داخل سینی فری که از قبل آماده کرده‌اید، بریزید. آن را تا زمانی‌که رویه‌اش طلایی‌رنگ شود، بپزید؛ حدود چهل و پنج دقیقه. اگر قبل ‌از اینکه وسط غذا بپزد، کناره‌های غذا شروع به قهوه‌ای‌شدن کرد، روی سینی را با فویل بپوشانید.

سینی را از فر بیرون بیاورید و قبل از سروکردن، روی غذا پیازچه بپاشید.

بهترین زمان سروکردنِ کاسرول، روزی است که پخته شده است. باقی‌مانده غذا را داخل یک ظرف دربسته تا دو روز در یخچال نگه دارید.

با این دستور پخت می‌توانید برای دوازده نفر، کاسرول سیب‌زمینی سرخ‌شده با سوسیس تهیه کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هر زمانی‌که اسپاگتی می‌خورم، یک حس مبهم و دل‌نشین به من می‌گوید که همه چیز در دنیا روبه‌راه است.
نویسا

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۵۰%
تومان