دانلود و خرید کتاب در پس نقاب (جلد اول) عاطفه منجزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در پس نقاب (جلد اول) اثر عاطفه منجزی

کتاب در پس نقاب (جلد اول)

معرفی کتاب در پس نقاب (جلد اول)

کتاب در پس نقاب (جلد اول) داستانی از عاطفه منجزی است که در دو جلد منتشر شده است. این داستان روایتی از زندگی ریحانه است، دختری که سختی‌های روزگار او را به سوی رفتاری مردانه سوق می‌دهد و از خود حقیقی‌‌اش، دور می‌سازد.

درباره کتاب در پس نقاب (جلد اول)

زندگی گاه سخت و بی رحم می‌شود. آنچنان که در مقابل آن، چاره‌ای جز سخت شدن نداریم. مجبور می‌شویم از آنچه واقعا هستیم دور شویم و چهره‌ای به خود بگیریم، بلکه بتوانیم با سختی‌های روزگار کنار بیاییم. چهره‌ای که شاید در اصطلاح عموم، مردانه خوانده شود و فرد را در فشاری قرار دهد تا بلکه بتواند زندگی‌اش را از نو بسازد. همانند زندگی های بسیاری که اطراف خود دیده‌ایم، زنانی که تلاش کردند تا از جسم و قالب زنانه وجودشان خارج شوند تا بلکه بتوانند زندگی را برای خود اندکی آسانتر کنند. چه که در جوامع ما، گویی مردان پذیرفته‌تر هستند. 

داستان در پس نقاب (جلد اول) نیز داستانی با همین موضوع است. ریحانه، کودکی است که زندگی سخت و فقیرانه‌ای را همراه با مشکلات پشت سر می‌گذارد. بنابراین تصمیم می‌گیرد تا از دختر بودنش فاصله بگیرد تا نیمی از سختی‌ها را برای خود آسان کند. او کم‌کم به سمت خلق و خوی مردانه کشیده می‌شود و تلاش می‌کند تا در چهره، رفتار و گفتارش، مردانگی موج بزند.

کم‌کم ریحانه از خود حقیقی اش فاصله می‌گیرد و او تبدیل به آدمی می‌شود که دیگر ریحانه نیست. اما زندگی همیشه بر یک قرار نمی‌ماند. دست سرنوشت او را درگیر ماجرایی پلیسی می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا او بتواند خود واقعی‌اش را بهتر و بیشتر بشناسد. تمام اتفاقاتی که در زندگی‌اش رخ می‌دهد او را به سمت شناخت تازه‌ای از خود می‌رساند و مسیری جدید را پیش رویش قرار می‌دهد. 

نویسنده تلاش کرده تا با انتخاب این نام، درونمایه زندگی قهرمان داستانش را نشان بدهد. قهرمانی که از پشت نقاب‌های مختلف روزگارش را می‌گذراند و تمام تلاش‌هایش برای این است که بتواند زندگی بهتری برای خودش رقم بزند. زندگی که سختی‌ها و رنج‌های عجیبی که در پی فقر می‌آید در آن جای نداشته باشد. این داستان زیبا در دو جلد منتشر شده است.  

کتاب در پس نقاب (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرف‌داران رمان‌های ایرانی هستید، روزهای کشدار و طولانی تابستانی را با کتاب در پس نقاب (جلد اول) بگذرانید.

درباره عاطفه منجزی

عاطفه منجزی در اردیبهشت سال ۱۳۴۵ در شهر کوچک مسجد سلیمان، به دنیا آمد. پدرش از تبار بختیاری بود و مادرش، اصفهانی. او در اصفهان درس خواند و در سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد. بعد از ازدواج به تهران آمد و ساکن شد. 

در سال ۱۳۶۹ صاحب دو فرزند به نام‌های علیرضا و نگین شد. علیرضا، در رشته کامپیوتر درس می‌خواند و نگین در رشته دارو سازی مشغول به تحصیل است. وقتی فرزندانش دوساله بودند تحصیلات دانشگاهی را در مقطع کارشناسی حسابداری شروع کرد و هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی رشته روزنامه نگاری است.

از عاطفه منجزی تا به حال کتاب‌های بسیاری منتشر شده است. از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های شب چراغ، یواشکی، لبخند خورشید، تیه طلا، شاه ماهی، یکی بود یکی نبود (مجموعه دو جلدی) و پرنده بهشتی اشاره کرد. 

نظرات کاربران

ل.صفوی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

راستش من تقریبا همه کتاب‌های خانم منجزی رو خوندم و باز هم اگر رمانی بنویسن من میخونم ولی من مشکلی که با رمان‌های ایشون دارم اینه که به نظر من رمانهاشون خیلی بیخودی زیاده . خیلی به چیزهای حوصله سر

- بیشتر
آتوسا
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

کتاب در مورد دختریه که به خاطر رفتارهای نادرست پدرش که با مادرش داره سر اینکه چون پسر سالم ندارند، ترکشون کرده از جنسیت خودش ناراضیه و میخواد مرد به نظر برسه اما به نظر من رمان با اینکه روی

- بیشتر
دختر زاگرس
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

خیلی عالی بود. این رمان همه ی چیزایی که من دنبالش بودم رو باهم داشت. واقعا دست خانم منجزی درد نکنه.

نرگس
۱۴۰۰/۰۳/۲۳

کتابهای خانم منجزی همیشه عالی هستند

f.d
۱۴۰۱/۱۱/۱۰

چرا کتاب اینقدر کیفیتش پایین چشام درد گرفت اگر می دونستم اینجوری اصلا نمی خریدم

کاربر غریب
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

زیبا

azam
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

زیبا بود هر دو جلدش

آبان
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

داستان زیبا وجذابیه هردوجلدشو خوندم خیلی لذت بردم

kimia
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

همونطوری که انتظار داشتم خانوم منجزی بازهم گل کاشتن. شاهکار بود. بی نظیر بود، دقتی که به شخصیت سازی ، منطق پیشروی داستان، جزئیات داستان، باور نکردنی بود .

malade
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

کتابهای خانم منجزی همه قلم زیبایی دارند و پایان خوش . داستان خیلی جذابی داشت به طوریکه دو روزه دو جلد کتاب رو خوندم . کتاب رو به طرفدارهای رمانهای عاشقانه با تم معمایی یا اجتماعی پیشنهاد میدم . از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴۸ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۴۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۳۷,۵۰۰
۵۰%
تومان