دانلود کتاب صوتی جشن شکلات با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جشن شکلات اثر دن گاتمن

دانلود و خرید کتاب صوتی جشن شکلات

معرفی کتاب صوتی جشن شکلات

کتاب صوتی جشن شکلات از مجموعه مدرسه پرماجرا، داستانی از دن گاتمن است که با ترجمه روژین شاملو و صدای شرگان انورزاده می‌شنوید. این داستان‌ها از زبان ای جی روایت می‌شود؛ پسری که از مدرسه متنفر است اما با این حال لحظات جالبی را در مدرسه و با دوستانش می‌گذراند.

در این داستان مدیر مدرسه قرار است در ازای درس خواندن بچه‌ها، برایشان جشن شکلات برپا کند! شما دلتان نمی‌خواهد در چنین مدرسه‌ای درس بخوانید؟

درباره کتاب صوتی جشن شکلات

ای جی، کلاس دوم دبستان است. او از مدرسه متنفر است ولی خب مدرسه‌ای که او در آن درس می‌خواند، مدرسه معمولی نیست. مدیر مدرسه برای اینکه بچه‌ها را شاد کند لباس بابانوئل می‌پوشد یا از سقف آویزان می‌شود و سرایدار مدرسه هم از دیوار راست بالا می‌رود. بهرحال ای جی خاطرات خنده‌داری در مدرسه‌اش می‌سازد و آن‌ها را در این کتاب برای بقیه تعریف می‌کند.

خب ماجرا از این قرار است که هیچ مدیری نمی‌آید و برای تشویق بچه‌ها به درس خواندن کارهای عجیب غریب کند. اما مدیر مدرسه‌ای که ای جی در آن درس می‌خواند، هر مدیری نیست و خب این مدرسه‌ هم یک مدرسه معمولی نیست! این هم برنامه جدیدی است که آقای مدیر برای بچه‌ها در نظر گرفته است: بالا رفتن از پرچم میله مدرسه یا برپا کردن جشن شکلات! ولی خب، شرط را یادتان نرود! باید درس بخوانید!

داستان‌های مجموعه مدرسه پرماجرا با بیان خلاقانه و طنز، هم از علاقه‌مندی بچه‌ها صحبت می‌کند و هم روش‌های تدریس را به مربیان و معلمان آموزش می‌دهد. زبان طنز و شوخی‌های کلامی آن بچه‌ها را می‌خنداند و یک راهنمای عالی برای والدین، مربیان و کسانی است که با این گروه سنی کار می‌کنند. 

کتاب صوتی جشن شکلات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

جشن شکلات یک کتاب عالی و جذاب و یک داستان پرماجرا برای تمام کودکان و نوجوانان است. ولی اگر با گروه سنی نوجوان کار می‌کنید یا دوست دارید درباره ویژگی‌های این گروه سنی بدانید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن گاتمن

دن گاتمن، نویسنده کتاب‌های معروف مدرسه پرماجرا، در سال ۱۹۵۵ درنیویورک به دنیا آمد. او پیش از این که نوشتن برای کودکان را آغاز کند، مدت زیادی برای بزرگسالان می‌نوشت.

دن گاتمن در رشته روان‌شناسی تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۰ به طور حرفه‌ای به نوشتن روی آورد. او که خودش هم مانند شخصیت اول کتابش به بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی دارد، مجله‌ای برای بازی‌ها راه‌اندازی کرد و ناگهان به یک متخصص در این زمینه تبدیل شد. او همچنین با مجلات مختلف مرتبط با کامپیوتر مانند نشریه Genie Livewire همکاری می‌کند. 

تمام کتاب‌های مجموعه مدرسه پرماجرا که پر طرفدار و خنده‌دار است، و تعداد آن‌ها به بیش از هفتاد جلد می‌رسد با امتیاز چهار و پنج ستاره به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شده‌اند و نظر بچه‌ها و معلمان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

درباره شرگان انورزاده

شرگان انورزاده از گویندگان حرفه‌ای ایرانی است. او به عنوان گوینده کتاب با سایت نوار، و مجموعه واوبوک و واوخوان همکاری می‌کند. علاوه بر این در بنیاد نابینایان رودکی، رها فیلم و... نیز به‌عنوان گوینده فعالیت داشته است.

شرگان انورزاده علاوه بر کار در زمینه تولید کتاب صوتی به عنوان دوبلور و گوینده تیزر تبلیغاتی نیز فعالیت کرده است.

نظرات کاربران

بنفشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

سلام این کتاب را حتما گوش بدهین خیلی خیلی خیلی خوبه کتابش ععععععععاااااللللیییی 👍👍👍👍👌👌👌👌

کاربر ۳۶۴۰۶۶۳
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

اخخخخخخخخ جونم کتاب صوتی

کاربر ۱۶۳۹۸۵۳
۱۴۰۲/۰۴/۰۱

کتاب قشنگیه ولی من چاپیش رو خوندم خیلی جذابه

Irandokht Nouri
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

عالییی بود

♡ atrin ♡ *(ı like miracles)*
۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خیلی قشنگ و جذاب بود

کاربر ۲۸۹۴۷۳۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

عالیه عالی

کاربر ۳۰۶۷۶۵۵
۱۴۰۰/۰۵/۱۵

خیلی گویندگی و متن کتاب جذابه، برای کودکان من خیلی جذابه، حتی برای خود من😅سرگرم کننده است

آواتار
۱۴۰۳/۰۲/۱۱

پسر من 9 سالش عاشق کتابهای دن گاتمن شده با این کتابها به مدرسه علاقمندش میکنم آخه پسر تو کتاب دقیقا شبیه پسر من😅

شآزده کوچولو
۱۴۰۲/۱۱/۱۵

کتاب خیلی جالب و همچنین جالب و طنز از توصیه می کنم گوش دهید و همچنین کتابش را بخوانید🤍

خیلی عالی است
۱۴۰۱/۰۴/۳۰

عالیه

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۶ دقیقه

حجم

۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان